Seiko SKZ255k1

Hoi

Ik ben Peter en ik ben op zoek naar een Seiko SKZ255k1.
Nu is een optie om 'm te importeren maar ik ben een beetje bang voor de extra kosten (douane etc.)
Weet iemand een goede site of een winkel waar ik 'm kan kopen?

Dit zijn twee zeer betrouwbare japanse verkopers.


http://www.higuchi-inc.com/index-e.html

Staat een model niet op de site dan kun je ze altijd mailen en ze zijn erg snel. Met beide heb ik goede ervaringen, zie mijn topic van vandaag voor een nieuwe Seiko. En wat de invoerrechten betreft, ja de douane onderschept altijd de pakketjes via EMS uit Japan. Dat is mijn ervaring tenminste.

En hier dan www.monsterwatches.nl
http://www.monsterwatches.nl/index.php/seiko5categorie/seiko-5-monster

Zijn de prijzen USdollars op Seiyajapan?

gr Ron

skz255 is niet in Japan te koop.

Ik heb 'm inmiddels bij Seiko5.nl besteld.

Als ik naar die site van Seiya kijk (slechte site trouwens, langzaam en veel te kleine foto’s) heefrt Seiko toch wel een paar heeeel mooie modellen! En dan niet alleen de Grand Seiko’s maar tussen de mechanische kom ik tegen:

bv:

(wel eens besproken hier) $ 318,-

of:

$ 436,-

Alba, maar dat is toch ook Seiko? Deze bevalt me het beste:

$ 195,-

En dat dus in dollars! Jammer dat de euro/dollar verhouding weer wat genormaliseerd is maar nog steeds niet duur!

Mocht iemand een inkoopactie op touw zetten voor enkele van de hierboven genoemde modellen, dan denk ik dat ik ook eentje aanschaf. Iemand die dit op zich wil nemen? :wink:

Ik heb die site in het verleden ook al eens bekeken, en heb daarbij ook geconcludeerd dat Seiko inderdaad ontzettend mooie horloges heeft tegen nette prijzen. :slight_smile:

Nouhou, dan heb ik vast ook nog wel wat geld liggen! Maar dan wel graag met een zwarte wijzerplaat. De eerste Seiko en de Alba zijn echt trés bon!

Wat een goed idee, waarom doe jij het zelf niet even Jaap-Wim? Informeer dan eerst even of Seiya daar wel aan mee wil werken en hoevel korting er te verwachtenis?

Hoi Henrik,

ik heb er eerlijk gezegd te weinig tijd voor, zit momenteel in een drukke periode. Daarnaast heb ik al eerder Inkoopactie(s) geregeld (Meistersinger bijv.), en weet hoeveel tijd en geregel er in gaat zitten, dus geef graag de eer en gelegenheid aan een ander (nieuw) lid.