Seiko SLA025 | Wel of niet doen?

ja true! maar ergens vind ik dat juist ook wel weer cool!

Bedoel Duitse versie met koffer


1 like

Dan zou ik persoonlijk iets van Grand Seiko kiezen of Omega.

2 likes

Dat zegt meer aan het gebrek van kennis van jou van de geschiedenis van Seiko dan over de horloges zelf. Grand Seiko maakte vroeger geen duik horloges. Dat waren de professional series duik horloges zoals deze.

1 like

Ik weet wel om welk horloge dit gaat maar toch zou ik er niet voor kiezen. Ieder zijn ding.

1 like

Ik ook niet . Waarschijnlijk ook weer met zoā€™n cheap K siliconen bandje uitgerust. Die vangt nog meer stof dan alle meuk die mijn vrouw overal heeft staan in huis.

1 like

Schitterend horloge maar ik zou nooit zoveel geld uitgeven aan een Seiko.

1 like

Is zoā€™n beetje een favoriet van mij.:+1:t2:

Dus als dat als ā€˜verveeldingetjeā€™ zo even bij je op komt zetten , zou ik zeggen : doen!

Dan is de prijs klaarblijkelijk geen probleem?

Maar waarom nu dan niet meteen de SLA039?

Anderzijds denk ik dat ze uiteindelijk Ć©rg mooi, maar veels te lomp blijkenā€¦:thinking:

Maar die denkwijze heb ik meer om tevreden te kunnen blijven met de SPB077.:crazy_face:

1 like

Ik heb ā€˜m:

Erg fijn horloge. Kon ā€˜m voor Ā£3000 overnemen, bijna niet gedragen. Mijns inziens het geld meer dan waard!
Daarnaast, je koopt ā€˜m toch voor jezelf? Niet omdat het ā€œer duur uitzietā€. Ik vind het wel wat hebben, een horloge wat ā€œsubtiel premiumā€ is!

8 likes

nouā€¦ als het ā€˜even als verveeldingetjeā€™ is dan had ik hem al gekocht haha. Blijft enorm veel geld! Maar goed, hij is wel cool :sunglasses:

ahhhh, heel jaloers! Leuk!

Hoe bevalt die? Past hij een beetje ā€˜normaalā€™ om je pols?

Ja hoor. Ik ben iemand die de Sumo te log vond en het liefst 39mm draagt, maar de SLA draagt prima. Dankzij de rubberen band - die, in tegenstelling tot wat hierboven wordt gegokt, echt heerlijk draagt - is het ensemble niet te zwaar. De kast is wel erg hoog, maar de plaat lijkt eigenlijk helemaal niet zo groot.

Weet je wat, als de viruscrisis weer is overgewaaid mag je ā€˜m wel passen. Moet je wel richting 020/070 komen :slight_smile:

1 like

jaaaaa, wil ik zeker wel doen! Leuk!

ja alleen de maat zegt vaak ook niet alles, ik ben wel benieuwd!

1 like

Waarom niet? Een ā€˜statussymboolā€™ is ook maar relatief.
Van dit horloge kun je zeker genieten!

2 likes