Seiko SLA025 | Wel of niet doen?

De coronaverveling (zolang iedereen gezond blijft heb ik dat er overigens graag voor over!) helpt niet mee, blijft toch een beetje met die Seiko SLA025 in mijn hoofd zitten.

(foto credits: Monochrome Watches (https://monochrome-watches.com/seiko-prospex-diver-300m-hi-beat-sla025-vintage-recreation-6159-7001-review-price/))

Daarom maar de vreselijk ongenuanceerde vraag. Doen of niet?

  • Ja doen die Seiko SLA025
  • Nee, beat die verveling en skip this

0 stemmers

Thanks! :slight_smile:

3 likes

Tja. Je beantwoord je eigen vraag.
Als je het “niet doet” houden de slapenloze nachten aan, totdat je “het doet” … dus: Doen! :wink:

1 like

Doe ma nie, want da kos veuls te duur. :confused:

2 likes

haha, ik heb die denktrend soms zeker ja! haha :slight_smile:

1 like

ja die prijs is wel een dingetje he…

1 like

Nieuw € 5.500 of zo. Lieve hemel, man! Leg jij dat uit verveling neer? :smile:

2 likes

nahhh, kan ook gewoon dat ik voor een biertje ga :slight_smile: Maar ik weet niet, ik vind hem gewoon cool.

Jij kunt voor dat geld voor een hele hoop biertjes gaan. I’m just sayin’. :wink:

1 like

Ze zijn volgens mij ook wel redelijk veel in prijs gedaalt. Dus als je er eentje tegen een mooie prijs kan kopen zou ik het zeker doen.

1 like

Wat is de mooi prijs ongeveer ?

Ik zie op ebay 2 verkocht, een licht gebruikt voor 3000$ en 1 nieuw in doos voor 4300$.

2 likes

ik heb eigenlijk geen idee, wel even op chrono24 gekeken, dan ben je toch al snel 4500+ kwijt. Niet zo beeld van of dat veel gedaald is…

hmm, daar heb ik nog niet eens gekeken. Dat zal ik ook sowieso eens doen!

Ik zou het zeker niet doen. Die prijs waar iedereen over miept is wat mij betreft geen item, die vieze gele bezel echter…:flushed:

1 like

Dan koop ik liever nieuw voor 5k✌🏻

2 likes

Ja maar het is een limited he! Zijn geloof ik al lang uitverkocht…

Nieuw bracht hij dus 4300$ op. Ik heb het idee dat het nooit een model was dat echt lekker liep. Wat voor de tweedehands prijzen nu dan wel weer gunstig is.

Mijn motto is bij twijfel niet doen! Kijk het nog wat weken aan en dat wordt het wel duidelijker. Waarschijnlijk is het gevoel al wat gezakt…of je weet het ineens zeker. Ander argument: wil je herinnerd worden aan deze Corona-tijd iedere keer als je op je pols kijkt?

1 like

Voor dat geld zou ik wat anders kopen. Zit een prachtig uurwerk in daar niet van, maar voor dat geld zou ik iets kiezen " waar je het vanaf ziet" .

1 like

hmm, ja dat is weer een hele andere kijk. Makes sense too

1 like