Seiko slaat Duvel dood

Deze Duvel op een terras in Haarlem sloeg dood. Zou dat door de straling van de Seiko komen? Ik heb in ieder geval maar een nieuw glas gevraagd.

Duvel: De reden waarom je als Belg elke kroeg kan binnenstappen :slight_smile:

Seiko: De reden om in de horlogehobby te stappen :slight_smile:

Nieuw glas, nieuw biertje toch ook?

en smakelijk

Mvg,Radjoe

mm diabolische combinatie. SINN Seiko Satan.

Stoer hoor :wink:
Pracht weer voor op het terras vandaag :~

sorcees Schreef:

Nieuw glas, nieuw biertje toch ook?

Yep. Gelukkig wel.

Mijn beste,

Deze Seiko is voor de Duvel niet bang!!
Immers;
13 over 3 = cumulatief het getal 7.
En dat is in deze “Goede Week” een bijzonder sterk getal.

Het getal zeven staat voor het verbond, en in de Bijbel komt het vaak voor zoals zeven dagen van de schepping, de zeven vette en de zeven magere jaren.
Er zijn zeven deugden en er zijn zeven hoofdzonden.
Sneeuwwitje en de zeven dwergen, de zeven kleuren van de regenboog, zeven wereldwonderen en de uitdrukking de zevende hemel zijn bekende voorbeelden.
De joden kennen de zevenarmige kandelaar, de menorah en ze vieren zeven weken na Pesach (het joodse Paasfeest) het Wekenfeest.
Zeven is een speciaal getal, het betekent in de Bijbel: “overvloed, heel veel”. Ook is de zeven een priemgetal (het is alleen deelbaar door 1 en zichzelf) en staat dus voor maagdelijkheid.

Tja, daar kan geen Duvel tegenop!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Hoi Coenraad,

13 over 3 had ik nog niet opgemerkt en vind dat je dat mooi hebt verwoord.
En weer iets geleerd.

Mvg,Radjoe

Vind je het gek8-)

:)-D

demolitionman Schreef:

Vind je het gek8-)

:)-D

Sorry, ik kon het niet laten. Verder niks tegen Seiko, maar het is een schot voor open doel dat bijna niet te missen is:P
Ik heb zelf ook een Seiko. Zie http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,278289,278289#msg-278289

Weer een mooi verhaal Coenraad! (tu)

Overigens heb ik een speciale band met Duvel. Ik heb in 2006 de “Dodentocht” gelopen in Bornem. Een tocht van 100 km.
Op 35 kilometer is er een rust in de brouwerij van Duvel, in plaats van de gebruikelijke koffie, thee of fris worden er heuse Duveltjes uit de fles geschonken.
Voor veel Belgische deelnemers is het al een prestatie om “tot de Duvel te geraken” en gaan daarna met een stuk in hun r**t met de bus terug.
Ik keek alweer uit naar de volgende rust op 50 km bij de Palm brouwerij…:)-D