Seiko sld 005p de zeer zeldzame scubadiver

Alleen te koop:

Merk en model: Seiko sld 005p
Diameter: 46 mm
Leeftijd: eind jaren negentig
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): al vele, vele jaren
Factuur en/of certificaat: nope
Originele doos en/of eventuele accessoires: full
Set. Ook dat is zeldzaam
Verzendkosten of afgehaald in regio: beide mogelijk. Regio Zuid Holland.
Conditie (krassen, werking etc): duh, gebruikt
Soort uurwerk en kaliber: seiko Quartz 7t62- 6a19 uit mijn hoofd.

Prijs is een zeer scherpe €650.
Let op, mag weg ivm niet dragen. Maar hoeft zeker niet weg.
Ik heb van dit horloge er twee. De andere hou ik sowieso.Die heb ik ooit nieuw gekocht voor bijna drieduizend gulden. Deze heb ik jaren later erbij gekocht. Iedere keer netjes de batterijen laten vervangen en laten testen op waterdichtheid. Ik kan , ga en wil hier geen garantie op geven. Persoonlijk zou ik met zo’n uniek en zeldzaam horloge ook niet meer mee gaan zwemmen of duiken. Onderdelen zijn niet meer te vinden.
Het liefst verkoop ik het horloge aan een liefhebber. Hij mag weg maar hoeft echt niet perse. Reden verkopen is dus dat ik er twee heb.
De prijs is eerlijk en vast. Lager bieden heeft echt geen zin.
Wil je echt iets unieks om je pols? Dan is dit je horloge. De band is op volledige lengte.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. :white_check_mark:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

5 likes