Beste mensen, ik heb een nieuwe Seiko snac11p1 gekocht, het is een analoog quartzhorloge Kal. 7T62. Ik zit nu al met een probleem, namelijk dat wanneer ik het horloge neerleg het er binnen een half uur mee stopt. Dan heb ik het over de grote klok, het alarmklokje onderin blijft wel gewoon doorlopen en geeft ook de juiste tijd aan. Wanneer ik het horloge oppak en ga dragen gebeurt er niks met de grote klok, die blijft stilstaan. Wanneer ik de kroon uittrek gaat de klok wel lopen, maar moet ik de tijd opnieuw instellen. Hoe kan dit? In de instructies kan ik niks vinden wat op een verklaring lijkt. Alvast bedankt voor de reacties!
Misschien is het gewoon de batterij.
Hoi Evelien,
bedankt voor je reactie. Ik ben terug gegaan naar de juwelier en heb een ander horloge meekregen. Tot op heden loopt deze nog prima, maar je weet nooit…:). Wel jammer dat ik er niet achter kom wat het mankement was.
Groet,
Reinier
Hallo Reinier,
Ik heb hetzelfde probleem gehad met een pas aangeschaft Seiko chrono horloge (SNAC05P1). Seiko heeft er voor mij een nieuw uurwerk ingezet. Waarschijnlijk lag het dus daar aan.