Seiko sndz 96, wie weet meer

wie kan mij naast deze info meer vertellen over dit horloge? Bv waar in nederland te koop en of het al in nederland te vinden is. en ik neem aan dat de prijs roepia?(schrijf je dat zo) is?,.en wat is dat omgerekend in eurie`s?
Ik heb er nl 1 gekocht via mp, maar wat vind ik dit een schitterend horloge. in het echt een super mooie klok, al ben ik een absolute vintage drager en liefhebbert. Ik koop nooit meer een batterij klok maar deze sprak mij enorm aan en ook de prijs. Ik vind hem persoonlijk een tikkie Cartier achtig en een heel klein beetje deed het me denken aan Roger Dubuis,…

alvast hartelijk dank

Volgens 1 van de valuta-omrekentools die je gewoon met google kan vinden zou het ongeveer 160 euro zijn.

Snap de vraag niet. Je vraagt waar ze te koop zijn, maar hebt er al 1 gekocht op mp. Dan weet je toch wat ze kosten en waar je ze kunt vinden?

Bert1 Schreef:

Snap de vraag niet. Je vraagt waar ze te koop
zijn, maar hebt er al 1 gekocht op mp. Dan weet je
toch wat ze kosten en waar je ze kunt vinden?

Ik denk dat dit typisch een horloge is voor landen als India. Daar zie ik het ook wel voor me. In Nederland valt dit imho toch in de categorie ‘whaoo::o, o.k., tja, kan ook…>X’:wink:
Zo zie je maar, er is voor iedere smaak wel een Seiko. Maar ik ben toch duidelijk meer van de Seiko-duikers.:slight_smile:
Maar bijzonder is deze wel! Dus, succes met het vinden van een exemplaar!

typisch nederlands?? conclusie van de reageerders is dus dat ik vraag waar ze te koop zijn OM er 1 te kopen. das dus raar en niet waar. ik heb er idd 1 gekocht maar kan er zelf weinig over vinden. De vraag waar en of in nederland is dus om te kijken waar het horloge wellicht gekocht is, ivm overname via mp. Vervolgens weet ik niet wat de euro prijs is en wellicht vraag ik daar dan dus infoow over en zou ik dus verder kunnen zoeken naar een euro prijs als ik weet wie of waar ze in nederland te koop zijn!

Is dat zo raar??
Ti net hoe je de vraag interpreteerd,…denk ik.

In elk geval bedankt voor alle antoorden.

By the way, smaken verschillen dus ook dat is buiten de vraagstelling om antwoorden:-)

langejaap Schreef:

typisch nederlands?? conclusie van de reageerders
is dus dat ik vraag waar ze te koop zijn OM er 1
te kopen. das dus raar en niet waar. ik heb er idd
1 gekocht maar kan er zelf weinig over vinden. De
vraag waar en of in nederland is dus om te kijken
waar het horloge wellicht gekocht is, ivm overname
via mp. Vervolgens weet ik niet wat de euro prijs
is en wellicht vraag ik daar dan dus infoow over
en zou ik dus verder kunnen zoeken naar een euro
prijs als ik weet wie of waar ze in nederland te
koop zijn!

Is dat zo raar??
Ti net hoe je de vraag interpreteerd,…denk
ik.

In elk geval bedankt voor alle antoorden.

By the way, smaken verschillen dus ook dat is
buiten de vraagstelling om antwoorden:-)

:z