Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Seiko Solar Prospex SNE597
Diameter: 41
Leeftijd: 04/2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): vorige maand
Factuur en/of certificaat: full set met aankoopbon juwelier
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja alle schakels
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): band heeft krassen, heb geprobeerd deze zo goed mogelijk op de foto te zetten. Kast wat haarlijntjes, Bezel en wijzerplaat perfect!
Soort uurwerk en kaliber: V157 solar quartz
Vraagprijs: 350 geen inruil (nieuwprijs 550)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Heb een Tag Heuer duiker gekocht wat toch wat overlap heeft met deze. Horloge is van april dit jaar dus kan nog jaren vooruit zonder batterijwissel!
Wat krasjes op de bracelet (wel weg te werken) vandaar de prijs. Heb deze meteen op NATO gezet maar veel combinaties mogelijk met deze allrounder.
Geen inruil aub.
Eerste plaatje van het web: