Zag deze staan bij de superwinkel.nl… €82 voor deze horloge… Lijkt een beetje op de Aqua terra van omega toch? Heeft iemand deze Seiko al?
Greets,
Linus41
Zag deze staan bij de superwinkel.nl… €82 voor deze horloge… Lijkt een beetje op de Aqua terra van omega toch? Heeft iemand deze Seiko al?
Greets,
Linus41
…
Ik zag laatst een rode Ford Ka… Leek wel een beetje op een Ferrari 488 GTB. Had ook een stuur en vier wielen en de kleur was ook hetzelfde!
Oke sorry voor de flauwe reactie… Ik heb hem niet en dus geen ervaring mee… Ik snap dat je zegt dat ie er (heel in de verte) op lijkt overigens.
Haha ja snap je reactie wel:p!
Yep, ik heb dit horloge in mijn bezit. Heb deze nieuw gekocht en heb er sapphire glas in laten zetten. Leuk horloge, zie je niet vaak. Vond het aan de kleine kant maar went wel.
Krijgt van mij overigens niet veel draagtijd maar dat ligt meer aan de concurrentie uit de horloges box dan aan dit horloge zelf .
Kortom, ik heb er geen spijt van.
Collega heeft er eentje. Aan de kleine kant, maar de blauwe sunburst dial in combinatie met de gele cijfertjes staat wel erg mooi. Sportief maar toch ook geschikt voor op kantoor vanwege het kleine formaat.
Geef mij de Omega dan maar.
x