Te koop:
Merk en model: Seiko SNK807K2
Diameter: 37mm (11mm dik)
Leeftijd: Juli 2017, 1e eigenaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Juli 2017
Factuur en/of certificaat: Niet in bezit
Originele doos en/of eventuele accessoires: Geen doos, wel garantieboekje met kaart
Verzendkosten of afgehaald: In overleg
Conditie (krassen, werking etc): Kast in ongedragen staat, kleine plekjes op hardlex
Soort uurwerk en kaliber: 7s26
Vraagprijs: 200
In de aanbieding, de allereerste automaat die ik zelf nieuw heb gekocht. Destijds vanuit Singapore geimporteerd door Skywatches, zonder doos. Veel te weinig gedragen omdat het horloge mij te klein is, door de korte lug to lug en de kleine kastdiameter (37mm) geschikt voor smalle polsen. In een poging het horloge draagbaarder te maken ook een originele Seiko stalen band met dezelfde bead blasting gekocht. Deze ook nauwelijks gedragen, horloge bleef te klein.
In het juiste licht is een veegje op het hardlex te zien bij de 6. Daarnaast vouwt de band op zichzelf waardoor je daar kleine plekjes ziet. De foto’s spreken verder voor zich.
Vraagprijs is 200,- voor dit (over)complete horloge met de originele nylon band en een originele Seiko bracelet
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.