Seiko snl017 of seiko snl029

Hallo,

Ben op zoek naar de Seiko SNL017 OF DE SNL029 VAN SEIKO SPORTURA.
Deze horloges zijn al een tijdje uit productie, en worden zelden op internrt aangeboden bv op Marktplaats.nl, en als ze dan worden aangeboden wordt er een beetje geheimzinnig gedaan of dit een replica is.

Wat mij betreft is een replica prima MAAR deze moet dan wel een goede kopie van het orgineel zijn!

Als je via google"replica seiko snl017 of 29 " invoerd krijg je tientallen hits.
Allemaal prima, maar vaak krijg je dan een foto van het orgineel te zien, en niet de SEIKO DIE JE DAN EVT.KOOPT.

Heeft iemand ervaring met REPLICA SITES DIE GOED EN BETROUWBAAR ZIJN.

Ik zie bv de site WATCHESREPLICA.NET waar de SNL017P1 MAAR 179 Dollar kost.
maar als ik de foto zie die daarbij hoort nou dan ziet deze er best aardig uit, maar is het een kopie of het orgineel.

p.s dit bedrijf watchesreplica is gevestigd in New York?

Er zij 3 soorten horloges die mij erg aanspreken

1. seiko snl017
  2. seiko snl029
  3. tag heur calibre 36 ( met rubberen band )

Mvgr

Begin niet over replica’s op dit forum. Het staat gelijk aan vloeken in de kerk.

Nuff said…

Wat hierboven al gezegd is wat betreft replica’s

Overigens vraag ik me af of seiko’s veel nagemaakt worden?

KNIPKNIPKNIPKNIP…

Wat mij betreft is een replica prima
KNIPKNIP…

Nee toch!
daar gaan we weer!! :?

groets,
rombo

1 like

Heb persoonlijk geen problemen om 't over replica’s te hebben. Maar het wordt op dit forum niet gewaardeerd. Misschien dat er meer zijn die je willen helpen als je een originele zoekt.

roachman verkoopt de SNL029 nog.
De SNL017 heeft leukstewinkel.nl ook nog, en chronograph.com heeft hem ook.

Dank je,

De leukste winkel had ik ook gezien , en heb deze ook benaderd maar kreeg geen enkele reactie mbt de garantie!

Hoe kan het zijn dat je bij deze winkel deze horloge nog kunt bestellen, bij geen een dealer in nederland kun je deze horloge krijgen. je kunt als het ware meerdere
exemplaren bestellen bij deze site?

P.S Ben nieuw op deze forum dus het wordt re…a zal ik niet mer gebruiken.
zijn er mensen op deze forum die evt. een snl017 of 029 in bezit hebben of evt willen verkopen?

mvgr

Heel simpel, Seiko bepaalt wat er via de officiële dealers verkocht wordt. Het assortiment wordt dus vanuit een kantoortje in Japan opgelegd.

Er zijn een aantal internet winkels die via grijze import zelf inkopen, en daar dus geen “last” van hebben.

Ok, mee eens…!

Zal het woord niet meer gebruiken.

Mvgr

Ok,

Zijn er mischien mensen op deze forum die een SEIKO SNL017 OF SNL029 TE KOOP HEBBEN, OF EVT WILLEN VERKOPEN.

Deze horloges worden zelden aangeboden x-aantal per jaar via bv marktplaats, dan mail ik deze mensen en vraag waar deze gekocht is om te kijken naar de echtheid maar krijg nooit antwoord…

Mvgr

ok,

Maar deze horloge ( snl017 ) is sinds 2006 ( volgens onze plaatselijke seiko dealer ) uit productie, dus heeft deze winkel dan zoveel op de schap liggen !?

Mvgr

Kan makkelijk.

Ik heb de witte Samurai ook te koop, productie is in 2007 gestopt, maar ik heb ze nog nieuw in de doos. Is een kwestie van bewaren, en soms komt er een voorraadje onverkocht op de markt.

Mij lijkt dat Robbie je vragen duidelijk heeft beantwoord. Ik zou zeggen: waar wacht je nog op? En verras ons met foto’s zodra je het horloge in huis hebt. :slight_smile:

Ok,

Maar het zou toch kunnen zijn dat er iemand op deze forum zon exemplaarte koop heeft.

Mvgr

Natuurlijk. De vraag is of iemand em kwijt wilt :wink: Veel succes en we horen graag wat het geworden is.