Seiko SNZH53..."Fathoms"

Begin van de week kwam ik deze Seiko bij toeval bij de te koop aangeboden horloges op dit forum, waar ik te laat was…Ik was er zo van gecharmeerd dat ik aan het zoeken ben geslagen. Rob kreeg ze pas weer na de zomer, en geduld heb ik niet…bij toeval zou mijn broer voor zijn werk naar Singapore gaan vandaag en kon er een meenemen…

Wikken en wegen tussen de All Black (die Rob wel heeft) en de blauwe…hier onder het resulaat!

Stom toevallig…nou ja, toeval, kwam ik een webwinkel tegen in Singapore waar ik hem dinsdag besteld heb om vervolgens 3 dagen (!!!) later een pakje van Fedex op de ‘mat’ te vinden…over snelle levering gesproken!!

Ik ben er iig blij mee!!

De eerste wrist shots

Glas komt boven de bezel (eenzijdig draaibaar) uit

De auto van mijn zoon…

Hier komt de prachtige diep-blauwe kleur van de bezel en wijzerplaat wel aardig tot z’n recht…

De bekende 7S36

Mooi, ik heb de zwarte. Seiko heeft zijn best gedaan op deze wijzerplaten m.i.
De zwarte heeft soms een bijna bruinige gloed.

Gefeliciteerd met deze leuke klok, een van de mooiste Seiko’s van het moment vind ik, wel tricky dat het glas boven de bezel uitkomt, geeft hem een mooie old skool uitstraling maar is wel gevoelig voor stoten, daarnaast beetje tegestrijdig dat ie “maar” 100m waterresist is en toch een unidir. bezel heeft…desalniettemin…pracht klok, veel plezier er mee.

van harte, vind de hele serie wel wat hebben en ik denk dat er bij mij ook wel een keer 1 gaat komen (tu)

Mooi horloge en veel draagplezier gewenst.

Mvg,Radjoe

Bijzonder leuke klok is dat toch.
Gefeliciteerd met je aanwinst.

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst, ik ben ook erg gecharmeerd van deze serie.

mijn SNZH57:

Mooi zeg, proficiat. Mag ik vragen welke webwinkel dat was?

MVG,
Patrick

Ben ik ook wel benieuwd naar omdat de meeste webwinkels niet meer versturen naar NL.

Heren…u heeft PB

Ik heb de mijne bij www.creationwatches.com besteld en had hem binnen een week in huis. een week later kreeg ik nog wel een BTW naheffing van Fedex.

Heel mooi. Ik vind de blauwe mooier dan de zwarte.
Veel draagplezier.

ps zou je mij ook willen pb-en met het adres van de webwinkel?

Proficiat!

Ik ben ook benieuwd naar de webshop. Die zwart/gouden vind ik wel een mooie vintage uitstraling hebben.

Blijft jammer dat hij “maar” 10atm is.
Verder mooie klok, gefeliciteerd.

Kun je het adres van die site niet gewoon posten? Volgens mij zijn er hier wel meer geinteresseerd. Zoals ik.

zeer mooi horloge, :slight_smile:
zou je mij kunnen mailen welke webwinkel het is ?
veel draagplezier.

ik ben ook erg nieuwsgierig naar deze winkel.

Leuk horloge! Gefeliciteerd. In lijn met de posters boven ben ik ook wel benieuwd waar je deze vandaan hebt…

Ja ff posten is toch geen probleem!!:wink:

Mooi horloge, staat je goed!
Ook mooi hoe die sunburst dial speelt met het licht, heb er zelf geen, maar dat komt vanzelf wel een keertje :wink: