Voor de liefhebber, kkkkkkkkklllllllllllllllllliiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkk ! http://watch2day.nl/deal/18362/seiko-5-sports-automatics?utm_source=e-ngine_mail&utm_medium=e-mail&utm_campaign=7%2Bjanuari%2B2017
Mooi horloge en nu maar 5 euro duurder dan bij Monsterwatches
Maar wel geleverd waarschijnlijk, monsterwatches is de goede naam wel een beetje aan het weggooien de laatste weken. (opzich door begrijpelijke omstandigheden maar vermeld dan dat er vertragingen zijn, en reactie even kan duren ofzo)
Dat dan weer wel natuurlijk.
Dit is de K en bij Monsterwatches is het de J versie.
Nee hoor. Bij monsterwatches ook de K versie
Bovendien maakt het in kwaliteit niets uit
Heb ik iets gemist? Brokkelt de verafgoding van Rob af? Wat is er gebeurd?
Zou kunnen maar er staat toch echt : Ik verkoop de “made in Japan” versie!
Zie de verschillende topics hier op het forum, gaat prive wat minder (ik geloof met zijn vader?) en daardoor lopen sommige orders vertraging op, als in wel betaald niet geleverd na 3 weken enz.
Reageert niet op mails/telefoon, alle tekenen die normaal alarmbellen doen afgaan, maar het blijft Rob dus het word iets sneller geaccepteerd hier.
Aha… Tnx voor de uitleg
Klinkt inderdaad als iets waar de meeste mensen wel begrip voor kunnen opbrengen.
Zie nu ook die zesvoudige watch winder bij W2D, iemand ervaring met dat ding? Ziet er op het oog wel aardig uit…
Hmm,niet zo professioneel.
Is dit een bedrijf of een hobbyist?
Is prima!
Mijn SNZH57 over laten komen uit Singapore voor $108, niets invoerkosten, hoppakee…
Hoe gedaan?
Zie hem niet staan op de site…
Was een jaar geleden bij Skywatches. Het was toen een aanbieding, nu is 'ie $125. Kwam gewoon in een bubbeltjesenvelop, duurde misschien 8 dagen maar toch wel echt een reuzedeal!
Bedankt ga ik eens uitzoeken hoewel ik eigenlijk liever compleet met box heb.