Seiko snzh53K1

Ik wil een nieuwe horloge kopen maar ik heb advies nodig of dit wel een echte Seiko watch is en of de prijs hiervoor ook goed is omdat ik niet heel veel weet over horloges.

Prijs is aan de wat hogere kant, maar dit is inderdaad een “echte” Seiko :slight_smile:

Volgens mij hebben we ook eentje te koop in het blauwe gedeelte?

Wel een andere kleur

1 like

En daar mag op geboden worden :wink:

Voor hetzelfde geld kun je hem bij monsterwatches kopen, als je geen haast hebt. https://www.monsterwatches.nl/product/snzh53/

Da’s een echte Seiko!
Ik vind persoonlijk de door jouw geselecteerde versie (53) in het blauw het mooiste en heb deze zelf ook gehad.

Het horloge oogt veel sjieker en duurder dan ie eigenlijk is; wel is het best een groot horloge dus je polsen moeten niét te smal zijn!

Wat pics van mezelf:

Veel mensen dragen deze Seiko graag op onderstaande bruine Hirsch Liberty goudbruine horlogeband; dan komt de blauwe kleur nĂłg mooier uit:

2 likes

Ik heb extreem smalle polsen, maar vond hem prima zitten. Uiteindelijk heb ik hem verkocht omdat ik toch bijna altijd mijn Seiko mm300 draag.

Leuk horloge. Seiko, opgelegde indicis, sunburst dial, niet al te duur.
Ik zou wel even opletten met wat je post. Rechts onderin staan je naam en adresgegevens :wink:

*Dit bericht is verwijderd

1 like

@GiveMeYourDough bedoelt in de foto, jouw voornaam, postcode en woonplaats.

Edit: welkom op het forum overigens!

1 like

Je kunt het topic aanpassen via het potloodje en de foto verwijderen.

Misschien kun je nog op het potloodje onderaan je bericht klikken en het bericht wijzigen?

Edit: denk dat dat niet meer kan na 17 uur.
@Jur misschien kan jij dit doen?

*Dit bericht is verwijderd

Dan is de edit periode verstreken.

@jur kun jij de persoonlijke gegevens met de foto uit de post van TS verwijderen?

Edit: @Seiko009 ik heb het de mod gevraagd en deze zal het voor je aan passen.
Let er voortaan even op dat je zoiets niet weer plaatst.

En verder een echte Seiko en vaak zijn er betere prijzen te vinden dus zoeken loont de moeite.

Succes!

Aan de andere kant: er zijn vast wel meer hondjes die fikkie heten.

Heel erg bedankt

1 like

Ow ja, dat dus!! :grin:

1 like

En als Rob de mail of de WhatsApp leest…

Geen dank en welkom!

Heb je liever saffier of hardlex op je seiko horloge?