Seiko Solar Chronografisch Diver's 200M Horloge - SSC017P1

Hallo, Ik was dus lang aan het zoeken voor een goede, maar niet te dure horloge. Na lang door veel soorten seiko’s te zoeken zag ik de seiko ssc017p1 en vond ik hem fantastisch. Dus ik ging opzoeken voor hoeveel ik hem zou kunnen kopen en raakte een beetje verbaasd toen ik de verschillen in prijs zag. Namelijk verkochten Eglobal Central Ned en Creation watches hem al voor 170-180 euro, maar zie ik ze bij bol.com, horloges.nl en nog meer sites dat bij hun de prijs rond de 370-400 euro zit. Dit maakte me aan het twijfelen. Weten jullie of ik zonder problemen bij creationwatches of eglobal central kan bestellen? Of krijg ik dan opeens onverwachte kosten, problemen met levering of zijn er andere dingen die niet goed kunnen zijn? Dit wordt namelijk mijn eerste horloge en mijn ouders zijn nog al sceptisch over de prijs die ik ervoor wil betalen.
Alvast bedankt.

Creation watches is legit. Maar rekenen nog wel 25% extra kosten voor douane en belasting. Verder zijn dat wel “grijze” dealers die niet officieel bij Seiko aangesloten zijn en dus geen garantie geven. Maar goed geen garantie, maar wel de helft van de prijs. Gaat hij kapot koop je een nieuwe daar en ben je alsnog hetzelfde kwijt. Bij horloges als dit loont het imo wel altijd om grijs te kopen.

1 like

Bij monsterwatches hebben ze de 017 niet maar de 015 wel. Hij is wel een officiele Seiko verkoper en geen extra kosten omdat hij in Nederland zit.

http://www.monsterwatches.nl/product/ssc015/

Hmm, die 25% is wel vervelend want kan eigenlijk maar net de 180 euro neer kan leggen voor een horloge. Misschien moet ik dan toch maar voor een goedkopere horloge gaan of nog een lange tijd wachten omdat ik op vakantie geen geld kan verdienen. Zijn er alternatieven voor deze horloge? Als die een beetje overeenkomt met de seikossc017p1, 200 meter waterbestendig, blauwe tint, stalen band. En op de Eglobalsite staat dit,

GEEN VERZENDKOSTEN
Gratis verzending bij bestellingen boven de € 50
Meestal binnen 6-8 dagen geleverd
30 DAGEN RETOUR BELEID
Geld Terug Garantie voor uw producten. Gemoedsrust winkelen!
12-24 MAANDEN GARANTIE
Gesteund door onze in-house eGlobal Centraal Garantie Service

https://www.bol.com/nl/p/invicta-pro-diver-8926ob-horloge-staal-zilverkleurig-40-mm/9200000051528782/?Referrer=ADVNLGOO002038-G-44027975993-S-335612683674-9200000051528782&gclid=CjwKCAjwqcHLBRAqEiwA-j4AyNeig3GCmB7EDIEUEY7XMp8ZUFRFgNY0XshYD1G3HGeiMkXnJ80TixoCd2YQAvD_BwE Wat zijn de meningen over deze

Als je de Seiko fantastisch vindt heb dan gewoon even geduld en schaf dan het horloge aan na voldoende gespaard te hebben.
Je krijgt spijt als je een horloge koopt dat je eigenlijk niet wilde hebben.