Seiko Solar Diver 38mm only

Ik heb de Citizen promaster eco drive gepast, maar die is wel echt een stuk kleiner in de ‘midsize’ variant (als we hetzelfde horloge bedoelen).

Op de foto lijkt hij overigens wel wat groter.

Ik vind de kastvorm van de Seiko ook gewoon erg tof. De dikke lugs, bezel insert en dikte maken hem voor mij perfect.

Je hebt de groene incoming? Goede keuze!

3 likes

Is hij al binnen gekomen?:smiley:

6 likes

6 likes

Lekker zeg!

1 like

Ter info: Ik heb momenteel de keuze gemaakt om voor de groene te gaan. De blauwe is verkocht, maar kan ik wel nog zien.

De kleur groen is gewoon erg mooi in verschillende invallen van het licht. Daardoor merkte ik dat de blauwe bijna niet gedragen werd.

Iets wat ik nog in dit topic moest delen. In mijn vakantie nog een Seiko boutique binnen gelopen. Daar kwam ik de rosé gouden SNE tegen. Die moest ik even zien. Wat een gaaf model is dat ook. Echt supermooi hoe dat rosé goud de zijkant van de bezel nog duidelijker in beeld brengt. Hier nog wat foto’s:

6 likes

Ja deze is supergaaf.

Alleen zie ik hem graag op stalen band, en dat is met deze kleurcombi wat lastiger.

Niet meegenomen?

1 like

Eens. Niet meegenomen, wel erg mooi.

1 like

Je komt deze haast nooit tegen.

1 like

Die gouden is idd prachtig! :heart_eyes:

1 like

De stalen band van Long Island is binnen! Er zat een schroevendraaiertje bij, waarmee de band in een paar minuten goed op maat te maken was. De band voelt solide, en draagt prettig. Eerste indruk is heel positief :slightly_smiling_face:

9 likes

Is dit nou echt een grote upgrade tov de standaard band?

2 likes

Bij de SNE573 zat standaard een Seiko rubberen band, dus ik heb geen ervaring met de originele stalen band. Misschien anderen?

2 likes

Hij ziet er wel echt goed uit!
Zeker een upgrade.

1 like

Thanks! Het draagt lekker; ik hou hem voorlopig in ieder geval op deze :ok_hand:

2 likes

Vond ik wat blikkerig.

2 likes

Erg mooi horloge, ik heb hem zelf gehad maar uiteindelijk weer verkocht. Ik vond hem door de lug to lug maat toch aan de grote kant kwa dragen op mijn smalle pols (16,5cm).

5 likes

Grappig. Ik heb een vergelijkbare polsmaat en vind hem juist perfect in de dimensies. Een duiker mag voor mij dan ook wel iets groter zijn dan een net horloge.

3 likes

Staat erg goed @havana_bob!

1 like