Seiko SPB051J bezel inlay & lume pip

Ik heb een Seiko SPB051J (SBDC051) waarvan de bezel inlay eruit is gevallen en daarbij is de lume pip verloren geraakt. Deze plaats Seiko namelijk los onder de bezel inlay.

Het is de 2e keer dat dit is voorgekomen. Het horloge heb ik in juni van 2018 gekocht en de bezel viel er in november van dat jaar al uit. Destijds heb ik het horloge bij een juwelier gebracht en is dit onder garantie gerepareerd door Seiko. Seiko plaatst deze bezel zelf met een 3M adhesive vanuit de fabriek, blijkt.

Nu is dit deze maand weer gebeurd, alleen ben ik nu de lume pip kwijt.
De juwelier waar ik het horloge destijds ter reparatie heb aangeboden is gestopt.
Dus ben ik langs de Seiko Boutique geweest in Amsterdam. Die geven aan alleen de gehele bezel te kunnen vervangen a €186. Belachelijk natuurlijk gezien de bezel zelf prima werkt en ik ook nog de bezel inlay (onbeschadigd) heb.

Vervolgens heb ik het horloge aangeboden bij juwelier Püttmann te Diemen.
Deze hebben het horloge voorgelegd aan Seiko. Die gaven wederom aan alleen de gehele bezel te kunnen vervangen, gezien de bezel inlays niet voorradig zijn. Püttmann bood zelf aan de bezel terug te willen plaatsen met een composiet lijm waarin lumibrite is verwerkt.

Hiervoor heb ik bedankt omdat dit ervoor zorgt dat het horloge niet meer origineel is, en ik bang ben dat er kleur verschil zal zitten tussen de lume op de dial van het horloge en de pip.

Kan iemand mij een adres aanbevelen die de bezel terug kan plaatsen met een lume pip?

De 3M adhesive ringen zijn vrij gemakkelijk te verkrijgen, maar een lume pip die ik onder de bezel inlay kan plaatsen blijkt lastiger.