Seiko SPB071 PADI: suggesties andere band

Ik draag mijn Seiko SPB071 (duiker met die mooi verlopende blauwe wijzerplaat) graag, maar vind alleen de originele kunststof band minder geslaagd vanwege de nogal bonkig grote metalen schuif op de band. Iemand die suggesties heeft voor een andere, liefst bracelet die hier mooi bij staat?

SPB071?

Strapcode heeft mooie passende bracelets.

1 like

Ja, je hebt gelijk, dank. De SRP071 was meen ik een Amerikaans spionagevliegtuig. Ook mooi overigens. Maar ik bezit dus inderdaad de SPB071. Gelijk maar even gewijzigd in de originele post, teneinde verwarring te voorkomen.

2 likes

Zal daar eens kijken, bedankt. Maar als iemand er toevallig één op een foto om de arm heeft…

1 like

Een jubilee van strapcode is op elke turtle mooi.

1 like

Foto van een strapcode op mijn Turtle Padi.

Niet verkeerd inderdaad.

Voor de SPB051/71 etc. modellen heeft Strapcode geen passense endlinks. Maar dat hoeft ook niet want de originele is fantastisch.

2 likes

Moet @Erikje gelijk geven, de originele bracelet is fantastisch op de SPB071!

Blauw perlon

1 like

Inderdaad, mee eens. Alleen werd hij mij destijds geleverd (aankoop van particulier) met alleen de blauwe siliconenband (draagt fijn, maar met die hinderlijk grote metalen schuif erop). Moet dus zien of ik deze bracelet ergens los kan krijgen. Bedankt voor de tip.

Die band is los te koop bij dealer. List €499,-
Maar wss krijg je wel wat korting. Op eBay zijn er ook te koop origineel uit verre Oosten voor €150 meen ik.

Zo wordt de band bijna duurder dan de klok. Wat van ver komt is lekker: ik ga de bay wel op.

1 like