Ben benieuwd waarom. Ik zie namelijk dat dit horloge populair is, maar vaak ook weer wordt doorverkocht. Lag het aan de SPB147?
Prachtig horloge, echt indrukwekkend. Ik kom er alleen telkens achter dat horloges met een duikersbezel nooit blijven.
Goeie vraag, misschien teveel concurrentie in die prijsklasse
Deze moest ook weg, ik weet het niet maar was er niet helemaal ondersteboven van. En ik had ook deze een beetje op het oog denk ik.
Klopt. Die hele serie werd omschreven als goud, maar ze worden zo weer doorverkocht, dat viel mij ook al op.
Ben ik ff blij dat ik hem niet gekocht heb . Heb die 143 gelijk gepast, maar hij paste niet bij wat ik al heb. Toch de mindere.
Ja mooi! Dit is wel een blijvertje?
Ik heb de 147 als een van de eerste hier op Hf. En heb hem nog steeds. Gaat ook blijven. Vind het een van de leukste duikers in zijn klasse. Ook een van de leukste duikers die ik gehad heb en ik heb er veel gehad…
Ja tot zover zeker wel, gaat alleen weg bij een flinke upgrade. Weet nog niet echt wat dat moet worden dan.
De spb147 is de mooiste seiko diver die ik nooit heb gehad. Heb er veel gehad, maar ook allemaal weer verkocht. Daarom dat ik twijfel.
Zo op bracelet wel heel strak geworden hoor!
Ik heb er ook 1 met Strapcode band, maar door de Bb58 minder draagtijd. Ik overweeg een verkoop en dan de 149 te kopen interesse ?
Dank maar ik kijk het nog even aan, voorlopig zijn ze in overvloed.
Zeker met zo’n fijne band. Althans, dat heb ik bij mijn black bay 36. Dat is ook zo’n blijvertje.
Ik hang al weken boven de bestelknop voor een 149. Verdomme wat een klatser. Precies goed. Als de 147 van @FFelix past, dan gaat 'ie er komen.
En als ik de dial irl niks vind dan schuif ik 'm door.
Omdat dat hier zo werkt 🤷
Ik vind het echt een geweldig horloge, of hij gaat blijven dat zullen we zien maar vooralsnog erg blij met die van mij.
Een stalen band zou ik er wel nog graag bij willen hebben.
Ik denk ook dat het een beetje het geval is met een hoop populaire nieuwe horloges. Mensen op dit forum proberen graag iets uit. Als er een aantal mensen erg positief zijn, willen anderen het ook graag even uitproberen.
Ik heb de 149, meteen bij de Seiko boutique besteld toen het kon en deze gaat simpel gezegd nooit meer weg.
Omdat ik nu even geen nieuwe foto kan maken, maar even een oude.
Precies, heb ook de 149 en die gaat neversnooitniet weg!