Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Eens! :beers:

8 likes

Dat viel mij ook op. Echt een top band. Daar kan die stalen niet tegen op. Ik zeg, laten zo. :innocent:

1 like

Ok. :joy:

11 likes

Verdorie jongens, als ik die plaatjes ben ik bang dat ik toch de verkeerde keuze heb gemaakt…

1 like

Voor de liefhebber: bij juwelier Zonjee hebben ze zojuist de 149 die ik had retour ontvangen. Mocht iemand nog interesse hebben :wink:.

1 like

Klopt :ghost:

11 likes

De verkoper bij de Seiko Boutique (aardige vent) wist me te vertellen dat de limited editions van de SPB serie al 5000 euro doen op de grijze markt :grinning: hij is vast geen HF bezoeker :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik denk dat hij de SLA serie bedoelde

1 like

L*l…:wink:

1 like

Toch niet naar wens?

Denk het ook.

Zie de foto boven je eigen post @JdeR

1 like

Duurste op Chrono24 is 1780 maar er zijn daar ook genoeg onder de nieuwwaarde beschikbaar. Die van 1780 zal niet snel verkocht worden. Je kan het natuurlijk altijd proberen :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Je mag de SPB149 van mij wel overnemen voor 4000.
Doe ik er ook nog wat snoepgoed bij, zit nog in de verpakking! :wink: … jaja, ik heb hem net en het voelt natuurlijk ook helemaal niet lekker. Maar ja HF is liefde dus als ik je 1000 euro kan besparen doe ik dat. PM me maar, stuur ik je een tikkie.

Foto erbij? Tuurlijk!

Een SLA is voor vegetariërs … toch @Jurk? Lekker hoor! :joy:

5 likes

:grinning::metal::grinning: heb genoeg aan de 147 en 213 :metal:

Zeker!! Heerlijk.

1 like

De SLA tegen de 5k?
Op HF toch gewoon tegen list als iemand hem zat is mannen? :innocent::ok_hand:

Knettergek. En over twee jaar weer een nieuwe, 62mas reissue. Gaat je 5k :rofl:.

List is hij 4.8 :sunglasses: hence de 5k

1 like

SLA017 was €3800,- :metal:
Nog steeds een boel knaken voor een seiko’tje

2 likes

Oh die. Dat zou kloppen dan. Ik refereerde aan de mijne, de SLA043.

Denk dat het meevalt als de nieuwe reissue meer dan 5K kost. En dat zijn ze dus al bijna.

Maar nu hou ik op, het begint op het Rolex only te lijken door mij.

1 like