Prachtige duiker!
… en toch ben ik alweer een paar dagen aan het dubben. Was de 1521 niet veel leuker met dat frisse oranje bandje? Die weer kopen, deze de deur uit. Maar ja, dan geen stalen band. Twijfels. Man man, soms zou ik willen zijn als mijn buurman “ik heb net het batterijtje van mijn HEMA klokkie vervangen, loopt weer als een tierelier dat kekke dingetje van een paar tientjes!”
Jonge jonge, het duurt bij jou nooit lang voordat het weer begint te kriebelen.
Beter maar niet verkopen.
Eerst wat sparen en dan erbij kopen.
Erg hè! … “erbij” is voor mij eigenlijk geen optie, heeft niks met sparen te maken maar meer met ik kan er maar eentje dragen dus waarom zou ik er meer kopen? Heb ooit eens 8 hele fraaie duikers gehad, lagen er telkens 7 te niksen. Zonde. Mijn ideaal is één mooie automaat, een mooie quartz (de TSAR), klushorloge (G-Shock) en ik ben tevree. Totdat het weer gaat kriebelen.
Ik wil ook weer een SPB als ik deze plaatjes zo zie
Er staat dacht ik een 149 te koop enne, je kunt mij ook an offer maken I can’t refuse … wie weet.
Dan ga ik een Squale bestellen.
Ik ook …
… wissel het bandje!
Maar goed, het neemt de kriebels niet weg en dus komend weekend ook maar even een advertentie maken. Ik ga denk ik toch terug naar een Squale 1521, exact zoals ik hem had met de extra oranje band. Fris.
Op deze manier is het een dure hobby…
Straks heb je de squale en wil je de 149 weer. Exact zoals je hem had met de extra blauwe band. Lekker fris.
Wat een onrust. Ik schreef je nog dat je de Squale beter in de zomer kon houden en daarna pas moest switchen naar de SPBX. Weet je nog? Tip was gratis.
Ik vind hem prachtig zo!
Jajaja …
Ik ook! Op de OEM rubberen band is deze 149 een topper. Fijne band ook.
Ik heb hem nu bijna een jaar en zie hem nog niet snel vertrekken. @junior, misschien komt dat omdat ik nog nooit een Squale heb gehad.
Gedurende dat jaar is dit het horloge dat denk ik de meeste polstijd heeft opgeëist.
Coole strap! Barton?
Bingo!