Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Nice! Mooie band. Zijn die nu los te koop?

1 like

Dank je. Echt super comfortabel!

Nog niet. Tenminste mij is verteld dat ze vanaf november los te koop zijn. Ik heb er toevallig 1 op de kop kunnen tikken omdat een klant bij een juwelier een rubberen band wilde en deze band niet nodig had.

1 like

Is dat niet deze? https://www.olfert-co.de/detail/index/sArticle/19618. andere kleur ook beschikbaar.

3 likes

Ik denk het inderdaad ook, goed gevonden :slight_smile:!

Op een Waffle strap van Monsterwatches. Die trouwens in twee dagen op de deurmat lag :+1:.

Ik vind het uitermate geslaagd.

7 likes

Bedoel je de SPB239J1?

Nog niet in het echt gezien, maar de goudkleurige wijzerset vind ik juist heel bijzonder op een duiker. Staat naar mijn inziens erg goed op mijn getinte huid haha.

De lume op 3 is iets waar ik niet aan kan wennen. Staat teveel uit de richting imo. Misschien is het anders als ik de SPB239J1 in het echt zie, maar voor nu wint voor mij de 147

Dit is dan wel echt een top combinatie :ok_hand:t5::+1:t5:

1 like

Dank je! Inderdaad echt een hele mooie combi.

1 like

Lume op 3 is sowieso afschuwelijk, maar dat hebben de nieuwere spb14x ook.

En ja kleur, tja, smaken verschillen; ik heb het bruin altijd wel mooi gevonden, maar in combinatie met dat geel en goud wordt het mij echt te veel. De 147 vind ik dan ook de minste van alle kleuren combinaties. Zelfs de witte vind ik dan nog mooier :slight_smile:.

1 like

Ja dat is hem inderdaad…… bedankt voor het spotten! maaruuuh……. 150 euro…… hou op schei uit. Dat slaat echt helemaal nergens meer op. Ik hoop niet dat dat de seiko prijs gaat worden.

Ik hoop het ook niet… Zag recent een officiële spb149 bracelet aangeboden voor €500. :exploding_head:

1 like

Helaas, ben zelf ook op zoek naar een originele bracelet voor een 62mas.
500 euro vragen ze ervoor.
Dat is van de zotte…:grimacing:

Die is goed terecht gekomen :ok_hand::ok_hand:
Toffe band!

9 likes

Dank je! Heel blij mee!

Hier is hij bijna $300 dat is al iets beter. Maar dan komt er nog BTW en invoerrechten bij. :weary:

Ja beetje veel geld he

Staat ‘m idd goed!

1 like

10 likes

8 likes

10 likes