Seiko SPB14X Only (Deel 1)

:musical_note: … turn, baby turn … :blue_heart:

8 likes

12 likes

10 likes

8 likes

8 likes

10 likes

Intubatie tubes?
Sterkte.

Vet horloge wel, ik mis de mijne vrij regelmatig. Ga hem nog eens terug halen.

1 like

Slang van de Intex zwembadpomp en snorkel van de Action. Doet Hodinkee ook gewoon hoor :joy:

Dat heb ik ook met deze gedaan :man_facepalming:

4 likes

8 likes

De kogel is door de kerk. Hoewel ik in eerste instantie mn zinnen had gezet op een BB58, duurt het sparen mij te lang en wil ik volledig gaan voor de SPB143.

Nu wil ik hem alleen nog een keer om mn pols hebben, om te kijken of dit mij bekoord. Weet iemand hier of in omgeving Rotterdam een zaak is waar dat mogelijk is?

2 likes

Goede keuze! Fantastisch horloge! Niet twijfelen gewoon kopen :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:.
.
.
.
.
.
.
.
Slim dat je gaat passen :+1:t2:. Ben helaas niet bekend in Rotterdam.

1 like

Haha, ja ik zou het haast doen, maar met mijn toch wat dunne pols is het helaas wel een must om het om te zien.

1 like

Snap ik! Slim!

Maar koop geen nieuwe! Hier op het forum komen geregeld 14X’en voorbij voor leuke prijzen. Als je het goed aanpakt koop je er zo een en zorg je er een beetje netjes voor. Ondertussen blijf je doorsparen voor de BB58. Tegen de tijd dat je er bijna bent verkoop je de 14X weer en heb je er waarschijnlijk nauwelijks iets op verloren. Maar wel al die tijd met een dik horloge rondgelopen.

2 likes

Worden met enige regelmaat aangeboden in het blauwe gedeelte waar de kop ervan af is en de prijs gunstiger.

Goede keuze wel. :+1:

1 like

Daar gaat het mis. :face_with_raised_eyebrow: De SPB143 is een horloge voor je leven @FreddieMercure. :grin:

3 likes

Hahaha, als hij waarschijnlijk prachtig om mn pols staat zal hij de opvolger worden van mn skx007. Kan hij ook van wat rust genieten.

2 likes

Ik ga dat zeker in de gaten houden! Bedankt voor de tip.

Hahaha. Ssssst…… dat weet ik ook wel :stuck_out_tongue_winking_eye:. Daar komt @FreddieMercure ook wel achter als hij hem heeft. Ik probeer hem alleen nog even over de streep te trekken met onzin logica :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:.

3 likes

Hahaha :rofl::+1:

Prachtig!
Daar ga je geen spijt van krijgen. :ok_hand:

Ik heb er nog eentje die weg mag, voor een héle leuke prijs. Maar ja, da’s geen 143. Toch even stiekem kijken? Klik. Mooi hoor … :sunglasses:

3 likes