Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Zwaar onder de marktprijs :face_with_raised_eyebrow:
Wil je na verkoop aan Jur vragen je advertentie te verwijderen? :joy:

1 like

Zeker geen lelijk horloge, haha.

2 likes

Zeker de moeite waard, dit horloge…:+1:
Je hebt in deze serie, de 143, de 145, de 147 en de 149.
Dat is het topstuk van deze serie.
Kijk maar eens bij bericht 1 van dit topic.

2 likes

Absoluut! Ook gelijk vanaf het eerste bericht verliefd geworden.

7 likes

:heart_eyes:

9 likes

12 likes

Eerder vandaag…

4 likes

Snap niet dat die er nog is :neutral_face: wat een klatsert :facepunch:

7 likes

Vakantiekriebels denk ik.
Ach, geen haast … hoewel? Skûwàléeeee! :joy:

:point_down:

7 likes

:sunglasses:

5 likes

Koop 'm van Strapcode!
Top band voor een top prijs, kwalitatief sowieso beter dan de originele…
Originele Seiko clasp kun je overwegen.

Prijs zal zo rond de €115-120 liggen als je 'm rechtstreeks koopt

3 likes

Heb je de Strapcode al in je handen gehad? Ik vind de originele band al erg goed!

2 likes

Goeie band! Ik vind hem cleaner dan het origineel, allen zit er minimaal kleurverschil tussen. Denk door de afwerking van de kast, meestal zie je het niet maar in bepaald licht wel.

3 likes

Je hebt de originele liggen voor de 62mas ?
Hen je wat foto’s?

5 likes

Ja, deze ken ik. Die van Seiko is zeker niet slecht maar de Strapcode nét wat beter. Ik val ook voor de geschroefde links en de milled clasp. :ok_hand:t2:

8 likes

Ik ben zo blij dat deze verkocht is :rofl: Ik heb er serieus een nacht van wakker gelegen en ben dagen met mezelf in debat gegaan (“Ga ik nu echt weer mijn spaarpot aanbreken, terwijl ik vorige maand nog een horloge heb gekocht, lol”).
Gelukkig heeft iemand anders de beslissing genomen en scheelt mij weer een hoop denkwerk hahaha.
De prijs was wel echt reten-aantrekkelijk voor een 149.

2 likes

Ik ga het liefst naar Juwelier van Willegen in Den Haag, maar ze hebben ook een filiaal in Rotterdam. Ik heb erg mooie en leuke winkelervaringen met ze gehad. In Rotterdam ben ik echter nog nooit geweest.

1 like

Ik wil je nachtrust natuurlijk niet verkløten, maar ûh … heb je @Dannyvanc al een berichtje gestuurd? Zijn 149 staat nog te koop en die is maar een paar tientjes duurder en wie weet zit 'ie wel in de vakantiestemming … :wink: vragen kan altijd.

Ik zou het doen: Tophorloge!

6 likes