Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Bedankt voor deze tip! Ik loop er dagelijks langs, dus misschien de moeite waard om er eens naar binnen te lopen.

1 like

18 likes

9 likes

11 likes

7 likes

9 likes

Eens! :heart_eyes:

6 likes

Die 149 gaat er nog een keertje komen. Ik vind dit zo’n lekker modelletje en is prima te dragen naast m’n 143.

11 likes

7 likes

Even een peuk pauze tijdens de dienst

5 likes

Ik ga hem morgen eindelijk passen. Ik hoop op een love at first fitting.

1 like

Gefeliciteerd, ben benieuwd. :+1:

Nog niemand die hem zat is of hem nu echt vanuit elke hoekje en gaatje heeft gefotografeerd😜 ik heb een mooie KS in het ruilhok staan, ruilen met een beetje cash up van mijn kant🤣

1 like

Nou nog eentje dan :joy:

9 likes

5 likes

Nog steeds helemaal blij met mijn 143, alleen het uurwerk loopt op +20 sec / dag. (3 maanden non stop gedragen)
Vind ik toch wel erg veel. Kan iemand me een horlogemaker aanbevelen die het 6r35 uurwerk kan afstellen? Ik heb garantie, maar heb niet veel zin/vertrouwen om het horloge terug te sturen… Bedankt!!

5 likes

Mis jij em ook Rick?

1 like

Mijn laatste aanwinst, de SPB239J1 (rechts op de foto), opnieuw een “herinterpretatie”, dacht ik.

5 likes

Nou, eindelijk om mn schattige pols gedaan, en ik moet zeggen dat het me al reuze meeviel om mn pols. Ik was bang dat hij groter uit zou vallen, maar door de dikte van de case springt ie niet opvallend ver naar boven.

Ik denk dat ik hem toch maar echt moet gaan kopen de komende tijd…

Hoe vinden jullie hem staan?

17 likes

Perfecte maat! Staat je hartstikke goed!

1 like