Ik heb hem overgenomen toen ik het horloge kocht maar het is de sailcloth van Barton. Slechts twee tientjes en zit lekker. Bij de gaatjes wordt hij echter wel snel wat rafelig.
Hoeveel mensen hier op de forum hebben er eigenlijk een LE spb149j ? ik heb er alvast 1.
Minuten- en urenwijzer zijn afgesteld. De urenwijzer gaf de uren niet helemaal correct aan.
Oh ja dat heb ik ook laten doen
Die van mij is ervoor teruggegaan. Heb er ooit een draadje over gestart, zoek op “zeurpiet” De reactie van Seiko NL op mijn communicatie erover heeft mij doen besluiten geen Seiko’s meer te kopen, totdat hun mentaliteit tov dit soort fouten verandert.
Heb het net gelezen. Wat een gedoe hè. Geen probleem om het weg te brengen en op te halen maar gezien het prijspunt van de SPB14X mag dit soort problemen gewoon niet voorkomen naar mijn mening.
Edit: ben overigens heel goed geholpen bij Seiko Boutique. Dat mag dan ook weer gezegd.
Daar issie dan! Aardig wat relojería in Mallorca afgestruind, maar tevergeefs. Uiteindelijk geslaagd in de Parel van het Zuiden.
Opvallend is dat deze inmiddels wel een lume dot op de drie heeft staan. Ik denk dat Seiko inmiddels de oudere voorraad verkocht heeft in Europa.
Nu nog wat toffe bandjes kopen
Ben je bij seiko dealers geweest op Mallorca?
Voor zover ik weet zijn er 3.
En die hadden niets ?
Ik ben naar de officiële dealers geweest, maar dat zijn enkel nog een drietal El Corte Ingles warenhuizen en slechts 1 horlogerie. Allemaal niet op voorraad. Verder nog andere juweliers opgezocht, maar ook daar niet op voorraad.
Ik had hem al apart laten leggen bij horloge.nl in Breda, maar hoopte een mooie aanbieding in Mallorca aan te treffen.
Ok, ik ga komende dagen wel eens neuzen.