Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Tja… dat komt door deze boosdoener :stuck_out_tongue_closed_eyes:

12 likes

Dat is een mooie boosdoener! :smiley:

Ook best een gave SLA trouwens. Das een 017 toch?

037, heb ik mijn SPB149 op ingeruild, dat was ook de enige waar ik die op in zou ruilen anders was die 149 nooit vertrokken. Wat een heerlijke horloges blijven het.

1 like

Gaaf! Dan zie ik het blauw niet goed op deze foto :thinking:

Ssst… niet verder vertellen want dit kan natuurlijk niet in een SPB14x topic

13 likes


Crosspost

8 likes

Jawel… voor ons 14X dragers is de 037 natuurlijk keiharde eye candy en watchp*rn, dus daar maken we graag een uitzondering voor :grin:

2 likes

Mijn eerste post hier :smiley:

23 likes

Mooie aanwinst @joostdh! Mocht je deze hier via het forum hebben gekocht, dan was je me net voor geweest hahaha.

1 like

Ik vind de OEM siliconen band heerlijk, naar dit haalt het horloge ook wel op! Mooie kwaliteit van Watchbandit.

12 likes

Dank je @JuKo. Ik was inderdaad degene die je net voor was. Ik zag ook je post van 7 dagen geleden. Vlak daarna kwam er nog een op in het blauwe, ik dacht die pak jij wel maar het is een 143 geworden niet?

1 like

Ik ben ook 2x afgetroefd voor een 149.
Nu hoef ik 'm niet meer :rofl::crazy_face:

Ook daar was ik helaas te laat voor. Maar het is inderdaad de 143 geworden. Ook echt super blij mee :grin:

Och man… dit ziet er toch super uit! Echt een mooie combo! Well done!

1 like

Natuurlijk! Ik stond ook op het punt een 143 te kopen en toen werd ik toch verleid door de 149.

1 like

Goeie keus! De 143 is wat meer neutraal en daardoor makkelijker maar de 149 met dat gave blauw en gouden seconden wijzer blijft een pareltje die zich wat meer onderscheid naar mijn mening

3 likes

Dit topic loopt weer lekker.

8 likes

Klopt helemaal! Toen het aanbod van beide horloges redelijk was in het blauwe gedeelte twijfelde ik echt nog of ik voor lekker hip en fris zou gaan (149) of voor neutraal en past met iedere kledingstijl (143). Eenmaal twee blauwe wijzerplaten in de collectie neigde ik langzaam weer meer naar de 143. Maar ach… als de 149 dan toch voorbij komt, waarom niet een poging wagen hahaha. Goed om te zien dat die bij een gelukkige eigenaar terecht is gekomen.

Ook eens met @Ri_ck, denk dat je de kleuroverweging goed beschrijft. En ik heb al een grijze SRPE61 met sunburst (niet helemaal hetzelfde, ik weet het) dus de kleuren spraken me aan. Maar eerlijk is eerlijk: voor het prijsverschil was ik zeker net zo happy geweest met een 143. Het blauw en oranje/bruin van de 149 matcht wel mooi met een blauwe spijkbroek.

8 likes

De 143 is is gewoon 50 shades of grey hahaha. Je zou zeggen dat dit een zwart wit foto is, maar nope. Witte muur, witte kast en zwarte ornamenten, gewoon geen kleurtje te bekennen haha. 10 punten voor degene die het horloge raad op de voorgrond :wink:

11 likes

SKX?

10 likes