Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Yes dank u!
Heb m gewoon geupt!

1 like

11 likes

ZO! Als mijn trip woensdag naar de AD op een of andere magische manier niet soepel verloopt kom ik zeker bij je aankloppen.

1 like

Wij zijn nog in de honeymoon fase, de horloge en ik :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Vrees dat je te laat bent. :wink:

Sorry voor de wat ‘vlakke’ foto, doet de sunburst geen eer aan!

12 likes

Lekker! Gefeliciteerd met je NA @junior!

1 like

Zo vind ik hem juist mooier.
Maar hij laat zich sowieso moeilijk vastleggen. Al denk ik dat als iemand het kan, dat jij dat wel bent :slight_smile:.

Veel plezier er mee!

1 like

Dat heb ik al gemerkt. Ik ga mijn best nog wel een keer doen … :wink:
Nogmaals bedankt, was leuk vanmiddag!

Thank joe.

1 like

Gefeliciteerd! Zie ook nu pas dat het het nieuwe model is.

Daar was ik mij niet van bewust, haha.

1 like

12 likes

Je huidskleur matcht je horloge! :scream:

3 likes

Voor de lieverhebber; 250 korting :slight_smile:

4 likes

Mag hier ook mee doen sinds kort!
Dit gaat mijn beater worden :grin:
Stalen band van strapcode is onderweg en dan is hij helemaal af.

13 likes

Beter bij Olfert.

Leuk en gefeliciteerd. Wat is de betekenis van een beater vraag ik mij weleens af. Is dit een horloge die het meest gedragen wordt en zonder pijn in de buik wat beschadigingen mag oplopen of alleen het eerste geval? Ben gewoon even benieuwd.

Je hoeft het mij niet letterlijk te vertalen naar het Nederlands hoor. :grin:

2 likes

Haha goede vraag. Dit is gewoon kopieer gedrag geweest van mij… iedereen gebruikt het dus ik ook.

Hmm nu ik erover nadenk, voor mij inderdaad dagelijks horloge voor werk en geen buikpijn als er een krasje op komt :sunglasses:

1 like

Vind ik ook👌

8 likes

Ja dit is top. Hopelijk vanavond ff erop zetten.

1 like

Ziet er goed uit. En de sluiting?

1 like

Beste medeforumleden,

Gisteren de vraag ook al eens gesteld in een minder populair topic, geen reactie op gekregen dus probeer hier eens opnieuw :blush:. Lijkt mij eveneens overkill om een nieuw topic hiervoor te starten.

Bij deze ben ik op zoek naar een specifieke horlogeband voor mijn Seiko spb213. Ik zou graag een rubberen band willen met vouwsluiting en curved-end

Ik heb gezien dat bv. Crafterblue wel wat modellen heeft met curved-end voor Seiko maar niet die voor de SPB213 of SPB14x reeks waarbij de kast 40,5 mm is.

Hebben jullie een idee waar ik dergelijke bandjes kan vinden (richtprijs max. 120 euro)? Heb al heel wat merken bekeken maar nog niets gevonden.