Zoiets
Hou op!
Doxa Sub 600t een optie?
Die heb ik in het vizier nu. Weet alleen nog niet of ik die naast de SPB143 wil of in plaats van.
Daar moet ik even aan wennen. Ik heb eerder al wel eens gekeken naar de 300t, maar die wil ik eerst een keer in levende lijve zien.
Vals alarm! Krijg net een sorry-bericht, ga netjes het geld terugstorten en ik blijf nog even.
Gelukkig! Hoef je ook geen spijt te hebben!
Ik had sowieso nog niks anders op het netvlies. In deze prijsklasse is het best lastig, als je alles al een keer gehad hebt …
Ik was waarschijnlijk weer op zoek gegaan naar een SPB149 of, en die zit echt al tijden tussen de oren, een TH aquading in het blauw (op staal). Alleen moet de automaat 2x zoveel kosten en dan twijfel ik bij de vraag of dat 't waard is tov. een SPB149, die qua afwerking echt niet onderdoet. Uurwerk van de TH is wellicht wat strakker afgesteld, maar verder. Maar goed, de TH blijft in gedachten dus die komt er ook nog wel eens.
Nu eerst maar weer verder met de 143, prachtding! Ik ga hem vanmiddag uit de verpakking halen en weer even om de pols.
Zoals het heurt.
Hahaha hoe heerlijk is dit. Je mag hem gewoon weer uit het doosje halen! Unboxing 2.0
Ik ben niet zo’n flipperaar dus ik denk dat de 149 nog lang bij me zal zijn.
En nog even de obligate foto!
En van mij toch ook.
FTFY
Wacht al 5 maanden op een horloge. Ligt nog steeds ergens bij Seiko. (1st world problems.)
Dat vind ik wel schandalig lang duren. Kan de AD er niet een beetje vaart achter zetten?
Vind het ook erg lang duren. Direct naar Seiko gebracht mid augustus. Blijkbaar een tekort aan materiaal. 🤷
Het is wat hè met die chipstekorten!
Zal binnenkort even een recente van dit exacte exemplaar maken .
Spijt? Of heb je er nog vreden mee?