Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Maakt niet uit. :grin:

1 like

De 143 is ook naar 750, dus lijkt me dat de 149 rond de 1k best realistisch is.

1 like

Zit Solojapan in Barcelona? Diegene die @Stinkyfingahz aanbiedt komt nl. daar vandaan en is mijn ex. Lekker klokkie hoor, op staal …

… en op rubber!

Helaas zit ik nu heel even in mijn Astron-fase anders zou ik het wel weten. Deze mag bij mij nog wel eens om de pols. :wink:

6 likes

Nee maar hij heeft wel een samenwerkingsverband met Laguardajoiers. Bijna alle niet-JDM Seiko en GS van die je bij hem besteld komen van die AD.

Dus die moet haast wel van Magi komen, of toevallig op de Ramblas zijn gekocht. Maar dan krijg je geen korting op de listprijs dus ik gok dat laatste :grin:

Eens :muscle:

2 likes

Aha. Weer wat geleerd! Daarom zie je zoveel Seiko’s daar vandaan komen. Ik dacht, dat is een AD die gewoon lekker korting geeft …

1 like

14 likes

Tis wel een slet dan, het is ook mijn ex.

8 likes

Verklaart de prijsdaling! :wink:

2 likes

Haha inderdaad, al denk ik dat de huidige eigenaar zich er nog geen buil aan valt :wink:

1 like

Ik zou voor die prijs best die slettebak willen overnemen, alleen lijkt me een 149 naast een 143 een beetje overbodig :thinking:

Nee hoor :wink:

11 likes

:laughing: nee je hebt gelijk hahaha

3 likes

Prachtige foto weer…:+1::+1:

Helemaal mee eens, twee SPB14x en is geen overbodige luxe, liefst nog veel meer…:joy:

12 likes

Ik wordt weer hebberig hahahaha. Ik kan die 149 nu direct kopen, maar dan moet ik mijn vriendin gaan uitleggen waarom ik de vakantie in februari niet geboekt heb :rofl:

5 likes

Tsja dat wordt een lastig verhaal, uitleggen waarom je de vakantie niet geboekt hebt. Misschien een idee: gewoon heeeel kort op vakantie gaan, uurtje of zo, dan kost het ook niet zoveel…:stuck_out_tongue_winking_eye:, en daarna gelijk een tweede SPB14x aanschaffen…:joy:

1 like

:rofl: :rofl: :rofl: Stiekem vind ik dit een briljant plan!

3 likes

Die NATOs lijken wel gemaakt te zijn voor de spb14x-en. Mag ik vragen waar je die hebt gehaald?

Zekers, viel mij ook niet tegen. Deze zijn van Cheapestnatostraps:

En deze kunnen volgens mij allebei wel goed op de 143:

Prijstechnisch best OK! :grin:

Edit: op de foto volgens mij de graphite, maar de grey lijkt ook goed te gaan - heb ik alleen nog niet op de foto.

2 likes

Mocht je voor iets meer kleur willen gaan, een van die groene zag er ook goed uit. Zelf ben ik voor mosterd geel gegaan voor de 143.

11 likes