Jazeker en ik snap er niks van, had verwacht deze heel snel kwijt te zijn.
Mijn twijfel om hem te houden groeit ook met de dag…
Het is dat ik de centen niet vrij kan maken, anders had ik je wel een voorstel gedaan en ruilen heb ik (nog) geen zin in. De Astron bevalt me nog prima …
Groot gelijk hoor, die astron is ook gaaf.
Compleet andere style, ik begin steeds meer bang te worden dat dit een horloge is dat ik toch weer wil als ik deze verkoop.
Wat ik overigens ook heb met mijn skx, helson sharkdiver en glycine die ik ooit verkocht heb.
Maar die zijn net weer ff makkelijker en voordeliger verkrijgbaar 8)
Als ik m zo zie en dan die €1350 ernaast… lijk ik wel gek
Daar heb ik ook last van! Ik weet ook zeker dat de SPB149 er nog eens komt. Misschien de TSAR eruit en de blauwe erbij. Verder met alleen maar Seiko, hmmm …
Zit dat prijsdingetje er nog bij?
Zat er wel nog bij toen ik hem verkocht. Gewoon voor de leuk.
Ik snap er ook geen drol van. De prijs is echt heel verleidelijk en ben een paar keer met mezelf in conclaaf gegaan, maar tot nu toe wil de bankrekening geen witte rook laten zien. Vind het jammer, want ik had hem laatst bij @Royce in het echt gezien naast de 143. En ja… wil hem echt alleen komt nu niet uit.
Heb mezelf ook al in de vingers gesneden met het hele modding gebeuren… heeft me ook al te veel gekost
Nee die zat er niet bij helaas! Idd wel grappig voor de heb 8)
Ja je was bezig met een Seiko te modden, met die stalen bezel toch?
Wie weet staat ie er dan nog op tegen de tijd dat de witte rook omhoog gaat… zo niet dan staat er op mp nog eentje uit België
Klopt. Laatste dingetje wordt nu gedaan. Heb er nog geen tools voor, dus het vervangen van de dagschijf heb ik even laten uitbesteden. Een Curved Waffle Strap van Uncle Seiko is onderweg en dan is die af… alhoewel ik ook nog twijfel om een gesigneerde kroon toe te voegen hahaha.
Tof ziet er goed uit, mooie schijf ook.
Hoort erin zo’n Japanner, zelf vind ik diekroon met rode S erg mooi.
En saffier glas met blauwe of rode ontspiegeling
Ik twijfel nog over een zwarte S of alleen gegraveerd, aangezien het hele horloge verder zwart en rvs is.
Blauw saffierglas zat er in… dat was alleen wel heel blauw haha. Ik hou het glaasje wel voor een toekomstig project, want het blauwe glaasje met een donkerblauwe bezel insert lijkt me nou wel weer heel gaaf hahaha. De mogelijkheden zijn eindeloos
Hij is er nog 8)
Daar is 'ie dan eindelijk
Ik snap er niks van. Het is dat ik er al eentje heb…
De mijne maar weer eens op staal gezet. Ben benieuwd hoe lang het deze keer duurt.
Op staal toch het mooist vind ik hoor!
Het is dat ik nog wat verbouwingsfacturen tegemoet krijg komende maand…
Facturen kan je vaak na 2/4 weken nog wel betalen… Dan volgt er vaak eerst nog een herinnering ook…
Zo… ik zag net de prijs Je lijkt wel gek! Twee maanden geleden moest je nog snel zijn. Heb toen twee keer naast een 149 gegrepen (ik had de 143 toen nog niet) en was de prijs €400 hoger. En nu wilt niemand hem meer? Watskeburt?