Wat een toffe mod zeg! Mocht je er ooit vanaf willen doe maar een pb.
De foto kan nog een beetje werk gebruiken, de spb143 is
Ik ben aan het zoeken naar modelnummer. Is dit wel een SPB? Wijzerplaat lijkt zwart te zijn. Iemand hier die het weet?
Ik denk dat dit de SPB143 is. De wijzerplaat varieert van zwart naar grijs, afhankelijk hoe het licht op de wijzerplaat valt.
Daarnaast hebben ze de foto bewerkt door het contrast te verhogen. De bezel is namelijk ook heel donker.
Iemand die hier nog een mooie SPB143 in de aanbieding heeft? Ik ben toch wel erg nieuwsgierig geworden naar dit model
Ik begin ‘m toch wel leuk te vinden.
Ik ook wel, alhoewel ik hem eerst in het echt zou willen zien. Ben heel benieuwd hoe de dial in het echt over komt.
Zijn jullie nou allemaal van je geloof gevallen?
Ik bedoel, kijk dan de lumepip op 3 …
PS Ik heb het altijd mooi gevonden! Vooral bij mijn 143.
Ik heb een doos vol met Samurai’s met een lumepip op drie, heb ik totaal geen probleem mee, en ik snap de ophef daarover dan ook niet zo heel goed. Beetje zoals met het Prospex-logo, het was ook een tijd lang hip&happening om daar over te zeuren.
ik heb geleerd om het los te laten
Ik weet het niet. An sich is de dial wel mooi maar is het niet te frivool voor een horloge die verder zo mooi technisch is afgewerkt? Een 143 of 149 blijft mijn voorkeur hebben.
Ik vind deze wijzerplaat wel een lekker zomerse uitstraling hebben, hoewel ik denk ik ook de 149 de betere keus blijf vinden. Maar met zekerheid durf ik dat pas te zeggen als ik ze naast elkaar heb.
… je waait gewoon met alle hypewinden mee!
#MeToo
Ik vind het wel goed dat er een wat frisser kleurtje beschikbaar komt, vond de kleuren tot nog toe nog flets. Mede daardoor dit model niet serieus overwogen, maar het model heeft wel wat. Maar die structuur op de plaat is misschien weer een stapje te ver wat mij betreft. Een model met zwarte insert en een mooie blauwe of groene dial is toch zo moeilijk niet?
Daar ben ik het wel mee eens. Heb zelf de 149 maar die zou zeker vaker iets blauwer mogen zijn, naar mijn smaak.
Het model is prachtig maar eens dat er nog veel meer te halen is qua kleur. Anderzijds fijn voor mij dat er nog steeds niet een model is gekomen die ik liever wil dan de 149
Dat model zou nu mijn keuze wel zijn, uit de huidige serie, maar is inderdaad een beetje low key. Da’s niet verkeerd maar het mag van mij wat meer sprankelen.