Nee hoor, zou leuk zijn als die zou komen. Er zijn al oudere modellen uitgekomen in het zwart:
Dus een zwarte variant van de huidige 62mas lijn zal ik ook warm onthalen
Een SPB239 heeft - zo lijkt - een donkerdere wijzerplaat. Maar ook wel weer meer crèmekleurige details. Ik vind ‘m gaaf overigens, staat alweer hoger op het wensenlijstje…
Is dit die variant die alleen in de boutique te verkrijgen was? Ik vind hem echt wel heel erg gaaf zo.
Ja, mee eens. Mooie warme tonen! Neem ik wel de 149 van je onder m’n hoede
Nee dit is ‘gewoon’ de 149 maar hij kwam er zo uit op de foto.
Rond dezelfde tijd genomen maar ander licht:
Dat is ook wel weer leuk aan de 149.
Die SBDX is best een leuk, oldskool ding. Maar je kan er aardig wat SPB’s voor verslijten, zeg maar
Dat is een van de weinige die ik nog nooit in het echt heb gezien. Lijkt me ook een mooie versie. Net weer even een slagje warmer dan de 143.
Ja, die is vrij prijzig haha. Ik geloof dat ze daar maar iets van 300 stuks van hadden gemaakt?
Grappig, die SBDX041 had ik nog nooit van gehoord, helemaal zwart trekt mij toch wat minder, dan liever de SLA017 maar wel exclusief met 300 stuks en alleen in Japan uitgebracht.
Ah toch… jij bevestigd die 300 stuks. Ik wist het niet zeker meer. Maar inderdaad, de SLA017 zou mij ook meer aanspreken.
Dat is een hele fijne foto!
Je gaat wat googlen hè als je wat interessants tegen komt
De zoekterm is ‘skinny fat spring bars’ en dan kom je oa uit op zoiets: https://www.watchgecko.com/dive-watch-spring-bars