Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Moet @Tijner wel gelijk geven , het is niet zozeer de maat, maar meer het zwaartepunt waar het ook bij mij om ging .De SPB die ik had voelde ook wat topzwaar .
Als ik de SBB vergelijk met de 1521 merk ik echt dat deze prettiger draagt ook al is deze zelfs iets groter.

De SPB is wel een topper hoor echt een beauty :ok_hand:
Afwerking en looks zijn top en het kan natuurlijk ook aan de vorm van de pols liggen .

3 likes

Ik ben je dankbaar :wink:

1 like

Je slaat de spijker op zijn kop met 4 keer zo duur :smiley: Van de Tudor verwacht je ook dat deze beter zit dan horloges die niet in dezelfde prijsklasse vallen. Ik ben het er helemaal mee eens hoor, de Tudor nadert voor mijn smalle polsen nagenoeg perfectie qua maat en comfort maar een SPB14X of Oris Aquis zitten nog steeds gewoon heerlijk. Ietsjes minder dan een BB58, maar nog steeds lekker en niet storend.

1 like

Aa ja, als je het zo zegt. Kan me herinneren dat ik dit ook wel had op een rubber strap. De metalen miltat band compenseert dit goed.

Dit gezegd hebbende, ik ga hem morgen weer eens om de pols gooien. Weer lang niet gedragen

1 like

Ja , had er inderdaad het meeste last van op rubber en nato
.

1 like

Wat een gave foto’s

5 likes

11 likes

Iemand zin om een 147 over te nemen?

2 likes

:rofl: lekker snel!

1 like

Toch geen succes?

1 like

Het is een top ding, maar past momenteel minder in mijn hoofd. Mag weg, hoeft niet. Als ie weg is, dan komt er waarschijnlijk eerst niets terug.

1 like

11 likes

Toch maar uit het blauwe gedeelte gehaald. Hij blijft! :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Verstandige keuze :grin:

1 like

:partying_face: :tada:

Heeft bijna een half jaar geduurd, maar daar issie dan weer! :sweat_smile:

19 likes

En dan nu de vraag: hoe loopt tie :joy:

2 likes

Haha geen idee, zal het binnenkort eens meten :sweat_smile:

2 likes

Eindelijk!

1 like

12 likes

Ik zit daar ook een beetje op te wachten. Een volledig zwarte SPB14X of nog mooier, een glossy zwarte dial met Pepsi bezel. :grin: :ok_hand: Maar ik vraag zeker teveel? :grimacing: