Het grappige is dat ik net twee tropics van Joseph Bonnie binnen kreeg; daar zaten pins bij (met de standaard, dunnere, tips). Ik haal ze er uit en denk “goh, wat een dikkerdjes”. Blijken ze 2mm ipv 1.8 te zijn. Nog niet eerder gezien maar in dit geval komt het goed uit en kan ik ze wisselen voor 2mm met een dikkere tip
Haha, ja dat lukt daarna ook nog
Ai, zo’n groen strap is ook wel heul tof!
Van welk merk is dat groene bandje als ik vragen mag?
Beide tropics zijn van Joseph Bonnie
Je moet het ook niet op standje blauwe vingers zetten, hè?!
Er moet een gaatje bij. Een tropic die te los zit is ook niet fijn.
Nee maar iets losser dan dit mag wel geloof ik
Het gekke is dat als ik 1 gaatje losser doe, ik het horloge om mijn pols kan draaien.
Maar gebeurd dat ook als je dat niet zelf actief doet?
Dan hangt ie. Dat vind ik heerlijk met staal maar niet met rubber. Ik gooi hem weer op staal of nato denk ik.
Jammer, ik vind tropic er wel heel leuk bij, moet ik zeggen
Erg mooi.
Dit is het voornamelijk ja. De band is naar Seiko doen oke maar de extension maakt echt een blikkerig geluid.
Misschien deze anders vervangen. Iemand ervaring mee of tips?
Het is vooral dat het extension deel in mijn pols prikt. Zet ik de sluiting wat meet naar achteren dan is het vouwdeel van de clasp meer te breed. Met de extension is het een behoorlijk breed deel van de bracelet
Als die extension eraf kom zou ik heel blij zijn.
De extension is in principe niet te vervangen, deze is geklonken aan de clasp. Je zou kunnen kijken of je een passende clasp zonder extension zou kunnen vinden?
Wat prikt er dan precies? Bij mij licht het best wel “flush” met de band moet ik zeggen. Heb je al eens geprobeerd om de band andersom op het horloge te monteren? Dat wil soms ook nog wel eens iets leuks doen.