Mijn loopt nog steeds prima. Ongv 6 a 7 sec te snel per dag.
En weer een perfect plaatje! Mooi gedaan!
Thnx!
Na ook al eens de pré lumepit versie gehad te hebben nu een 143 met de extra lumepit… Moet zeggen dat het mij minder stoort/opvalt dan gedacht.
Blijft een heerlijk model die dankzij de monotone kleurstelling overal bij past.
Die van mij loopte ook structureel te snel. Ik heb zelf een timegrapher en heb het uurwerj zelf, gereguleerd.Nu loopt het netjes 1-3 sec per dag te snel, met soms een uitschieter naar een onverklaarbare 8 of meer.
Het uurwerk is gewoon niet goed afgesteld vanuit de fabriek.
Dus ik ben benieuwd naar je bevindingen na de tussenkomst van de horlogemaker.
Dat las ik inderdaad ook op Hodinkee, als in dat hij zijn SPBX ook helemaal heeft laten afstellen. Netjes dat jij het zelf hebt gedaan!
Follow up - de Spb is weer klaar . Gister gebeld. 3 tot 6 maanden bleek dus in de praktijk nog geen 2 gelukkig. En precies op tijd om de bb58 die ik in het blauw heb gezet te vervangen!
Die staat nog steeds op mijn wensenlijstje… hopelijk als ik straks mijn huis heb verkocht, dan mag het weer haha.
Fijn dat de SPB weer terug is!
Na al dat warme weer zat er toch wen hoop viezigheid van zweer op de case back en bracelet. Tijd voor een douche.
Even de tekst zonder typo’s
Na al dat warme weer zat er toch een hoop viezigheid van zweet op de case back en bracelet. Tijd voor een douche.
Haha, het viel mij niet eens op, afgeleid door de foto
De SPB239J1 mag in dit draadje niet ontbreken. Julian @JuKo vind het leuk als er foto’s worden gespamd. Die twee NATO dikke banden die erbij zitten zijn goed; die speciale weefwijze geloof ik wel. De officiële prijs van € 180 per band minder (die forse prijs is in mijn ogen te hoog).
Al met al, bij deze maak ik jullie deelgenoot van deze happy NA:
Ik weet niet wie er nog op zoek zijn naar een versie zonder de lume op 3, maar deze zie ik net verschijnen:
Toch wel een mooie variant hoor. Heb hem nu nog in het blauw staan en gaat binnenkort retour. Maar ik ga morgen toch nog eens goed nadenken.
De crème kleur is echt heel warm en rustig. De licht bruine band staat hem nog mooier vindt ik zelf.
Ik vind die vintage vibe juist zo cool. Van Tudor vind ik ook de ‘originele’ Black Bay 58 het mooiste. Kan wel een foto maken met beide naast elkaar; zul je zien wat ik bedoel. Zit alleen een factor 4 prijsverschil tussen.
Die khaki band is denk ik ook mooier. Gaat ie overmorgen op.
@Reyer62 heeft een topic open staan in het Gezocht topic.
Welkom! Leuk je hier te zien! Mooie foto’s! De 239 ziet er ook goed uit hoor! Maar ja… ik moet de eerste lelijke 62 Mas nog tegenkomen hahaha.