Dit zou best wel eens kunnen denk ik.

Zet je daar net zo veel foto’s van je Oris neer, als hier je SPB
? Of is de Seiko misschien favoriet??
Op een of andere manier maak ik minder foto’s van mijn Oris, maar ik denk dat ze beide evenveel gedragen worden.
En? Gekocht?
Donkerder dan de plaatjes! Of komt dat door het licht?
Gaaf!
Nee, deze foto gekregen van een bevriende Duitse AD.
Ik ben benieuwd hoe de SPB299 er irl uitziet.
Aha! Ik dacht dat de 297 en 299 dezelfde dial hadden. My bad
Geen zin om een topic te openen, maar mijn zwager zoekt een 147 op staal. Dus mocht iemand er nog vanaf willen. Ik ben bekend met de gene die nu in het blauw staat.
Vraagje aan SPB14 eigenaren. Zijn de nummers op de bezel erop geverfd, of zijn ze erin gefreesd en liggen ze iets dieper met daarna verf erop.
Ik kan dat van de foto’s niet echt opmaken.
Bedankt! Dat zijn pas duidelijke foto’s!
Zijn er mensen met de stalen band van Uncle Seiko? Hoe is de afwerking ten opzichte van het materiaal van de kast? Op de foto’s die ik al tegenkwam leken beide niet echt overeen te komen.

Zijn er mensen met de stalen band van Uncle Seiko?
Welke van Uncle Seiko? Ik heb de zogenaamde Z199 bracelet waar ik echt super blij mee ben. Zie mijn post hierboven. Zit echt heerlijk.
Oyster zou ik willen.
Die heb ik besteld.
Word waarschijnlijk eind juli…
1 maand verder. Horloge ligt tot nu toe bij Seiko Nederland maar heeft de horlogemaker nog niet bereikt. Zal wel na de zomer worden voordat ik mijn spb143 terug zie. Ach ja, is ie wel weer even helemaal gecheckt en zou het horloge er weer een goede tijd tegenaan moeten kunnen.
Zojuist bericht vanuit juwelier; seiko geeft aan dat eind augustus vervangende onderdelen weer op voorraad zijn. Zelf September op vakantie, dus zie de 143 in oktober weer terug