Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Ik had het overgenomen van HF-lid en hij hem al verzonden in juli naar Seiko. Het loopt nu na maand bijna 12 minuten achter bij dagelijks gebruik.

Seiko mag het van mij oplossen voor €0. Helaas is 3 tot 6 maanden inderdaad erg lang voor mijn fav horloge :expressionless:

1 like

Dat is inderdaad erg jammer. Dan hebben ze het nieuwe uurwerk wellicht niet goed gecontroleerd en afgesteld.

Ik hoop dat je hem snel terug zult hebben!

1 like

Ik hoop het ook in de tussentijd geniet ik van jullie foto’s :blush:

1 like

143 and a double espresso… what else?

17 likes

Na de 147 nu maar eens een 143 proberen :hugs:

9 likes

Officieel geen SPB14x (maar een SPB297) maar lijkt me een geldig entreeticket hier?

21 likes

Natuurlijk, prachtig exemplaar :ok_hand:

1 like

Zeker geldig! Ik vond het al lang duren voordat er eentje hier zijn debuut zou maken… of op het forum überhaupt!

Hoe is de dial? Volgens mij is die heel erg mooi!

Misschien moeten we de titel van het Topic veranderen naar Seiko SPB14X & 62MAS Only, of misschien wel Seiko 62MAS Only?

4 likes

O serieus ben ik de eerste/enige??

Ja heel vet (en moeilijk te fotograferen :sweat_smile:)

Apart maar tegelijk heel subtiel hoor, lang niet zo blauw als op de meeste renders/productplaatjes, althans niet met dit weer :man_shrugging:t2:

11 likes

Ik hou van subtiel. Anders wordt het te schreeuwerig. Dit is inderdaad heel mooi gedaan! Het is leuk als zo’n donkerblauwe dial mooi op de achtergrond blijft, maar net niet zwart is en bij direct licht kan gan knallen.

Ik moet deze ook maar eens in het echt gaan bewonderen.

3 likes

Crosspostje :sunglasses:

15 likes

Lekker bandje :ok_hand:t2: wasda?

Strapseeker, de Zac volgens mij. Wel fijn met quick release. Maar is voor mij net niet fijn qua afstelling voor m’n polsmaat.

1 like

Mogguh :hugs:

11 likes

Blijf maar kijken naar die dial :star_struck:

17 likes

Wow! Hele mooie combi

1 like

Dit weerhoudt mij er toch van dit prachtige horloge aan te schaffen. Ik vind dat de afwijking voor dit bedrag toch echt te groot is…

Net eens gemeten met de app .

maar met de meting op de achterdeksel -10 sec .

Hoge beat error? Voor -1s/day zou ik tekenen.

1 like

Ja die beat error snap ik ook niet echt :roll_eyes: loopt verder dus wel goed ???
De meting op de kroon .

Wel of niet laten afregelen?