Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Hij is iig heel mooi!! :ok_hand:

1 like

Had er nog niet op gereageerd… dank! Dit was idd exact wat ik zocht. :+1:

1 like

Pwoh! :ok_hand:

1 like

Prachtig horloge vind ik het! Ik ben ondertussen in kamp 143 als ik er ééntje bestel.
Als er wat Seiko mannen zoals Uncle Seiko of dergelijke dan met een echt goede stalen bracelet komen, dan kan dit echt een leuk ding zijn.

1 like

Goede keuze :wink:
Dit horloge leent zich vooral voor niet-stalen banden…zeg ik als liefhebber van horloges op stalen banden. Ik verwacht dat strapcode/miltat wel met enkele varianten gaat komen.

21% was onverwachts best fors, dus als ze ook via een entiteit in Spanje kunnen versturen scheelt dat een hoop geld.

Doen ze niet. Alles vanuit Japan

Ha ok helder dan heb ik je verkeerd begrepen gr melvin

Nee hoor. Ik was sarcastisch. :joy:

Na een keer of 2/3 zeggen dat het vanuit Spanje verzonden wordt vond ik reactie eh… de moeite om verwarrend op te reageren.

:sunglasses: grrrr Walter

1 like

:laughing:

The best regular Seiko diver ever made…

Kak… Nu wil ik hem niet meer

9 likes

Oh, wil net een TK aanmaken :tired_face:

17 likes

Haha ik geloof je niet

Nee klopt, zelfs een koe staat 'm

8 likes

De spb 147 op staal:

11 likes

40.5mm :+1: 13.5mm dik :-1:

Merk je niks van, de dikte is echt prima. Ik had daar aanvankelijk ook mijn twijfels over.

Heb net het filmpje hierboven gekeken, hij ligt toch echt te hoog op de pols, zou voor mij een no-go zijn. Oogt daardoor te bulky voor de compacte diameter. Hij is ongeveer net zo dik als een Sumo als ik me niet vergis.

1 like

Dank voor deze foto. Ik weet nu zeker dat ik hem niet op staal hoef. No offence trouwens, vind hem gewoon toffer op rubber

2 likes