Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Ik vind dat je tot nu toe oprecht knap inhoudt :facepunch:.
Dit vacuüm zou ik niet willen verstoren.
Carry on. Zal mij er niet mee bemoeien! Lucaliseer dit hele topic :dancer:.

4 likes

:joy:
Troost je, als ik die Seiko straks binnen heb is mijn enthousiasme waarschijnlijk snel weer weg :sweat_smile:

3 likes

Misschien dat Jur er dan zo’n persoonlijke titel van kan maken ipv regular…

1 like

1 like

Ik bied alvast 50 euro… :sunglasses:

1 like

Ik hoop het niet!
Want zou hem ook graag willen tzt ipv de SBDC053.
Dus hoop dat hij super is! :+1:.

1 like

Haha, bezit van de zaak… Maar denk toch dat ze een tijdje zal blijven bij jou. Wellicht een paar maanden ipv dagen. :+1:

Dat is wel de bedoeling… Eigenlijk langer, maar dat houd ik vrijwel nooit echt vol (behalve met de wat duurdere horloges).

Ik ben ook geen regular. Zit nog op de blaren van mijn vorige billenkoek

1 like

Ah… houd niet echt bij wie wanneer waarom een digitaal standje of ban heeft ontvangen. Krijg wel bijna het gevoel dat ik tot de minderheid behoor die dat nog niet heeft ontvangen :joy:

3 likes

Whut??? Ga je eens ff heel snel misdragen. Foei!
Gewoon ff flink op de man spelen. Probeer anders ff @Drebin op te naaien. Ga ik alvast klaar zitten met mijn potlood :facepunch:.

3 likes

Ik ben altijd lievvv :innocent:

1 like

6 likes

:+1: de groepsdruk neemt toe :flushed::joy:

2 likes

Waarom post je dat nou? Elke keer als ik besluit voor de blauwe te gaan, post je weer een mooie foto van de grijze! Ik kan niet kiezen!

1 like

Ok, om het je makkelijker te maken post ik morgen een foto van het horloge op een nato…ik ben totaal geen nato man, maar oh oh oh…

Ik kon overigens eerst ook niet kiezen…ik weet wel van mijzelf dat horloges met een blauwe plaat meestal weer vertrekken. Voor mij is de 143 de juiste keuze…ik durf, als flipperaar, wel te zeggen dat dit een blijver is…zo gaaf vind ik dit model :smiley:

3 likes

9 likes

Goede ervaring met Solo Japan, wel via Chrono. Werd snel geleverd met 8 dagen.

Gr Melvin

1 like

Met hoge importkosten dan?
Hij zit toch in Japan ipv Spanje.

Hij verzend binnen Europa via Spanje

27 likes