Veel succes alvast
Btw, de 147 loopt niet zo heel nauwkeurig, mijn sarbs zijn daarin veel beter. Zo’n 10 tot 15 seconden per dag voor. Heb ze nog niet laten stilvallen sedert het verwerven (12 dagen) maar dus al twee keer de kroon anderhalve minuut of twee uitgetrokken.
Succes alvast!
Ik zal ook eens meten
Haha ja toevallig opende ik net “nieuwe topics”
Gaaf ding man! Kan niet wachten op mijn 147. Die gaat ook op tropic.
Damn, zo ziet die er wel erg mooi uit…
Kan ik me voorstellen, ben benieuwd wat je er van gaat vinden!
Ja, leuk zo’n nachtkastklokje
Ik ben echt een liefhebber van metalen banden maar dit is een van de weinige uitzonderingen.
Vandaag ook op een uncle seiko tropic gezet, overgenomen van iemand op het forum waarvoor dank. De tropic oogt wat eleganter dan het origineel en past me beter.
Hierbij nog enkele foto’s van vandaag buiten. Hele dag druilerig wel en beginnen regenen.
“De SPB147 is vanaf eind augustus bij Seiko dealers verkrijgbaar. Vriendelijke groet, Seiko Nederland”
Dusssss
Staat heel netjes… ik ga ook op zoek naar een tropical denk ik.
Zou hij nato of mn strap kunnen hebben, wat zijn de meningen daarover?
Ik krijg hem einde van de maand (hoop ik) via uhrenlounge.
Op tropic wel de winnende combinatie denk ik
Nato’s, waarom niet als je polsen groot genoeg zijn. Voor mij oncomfortabel en valt lelijk bij mij, dit doet een duiker die al redelijk dik is qua kast nog forser uitvallen. Maar mooi is het wel.
Ik ben ook ee beetje bang dat een nato homet horloge wat te dik zal maken. Er is nog niet iemand met een voorbeeldje?
Nog een eh, andere, review
Dit staat ook heel erg goed!
Nog een paar weken wachten en ik ga ook los met verschillende banden. Denk dat de Tropic de winnaar gaat zijn
Geniale intonatie dat Japans, precies een cursus articuleren. Ook vreemd dat hij het over kaki opschrift heeft…
@Drebin je begint wel een beetje de Lucas van het Seiko hoekje te worden . Maar snap dat je blij bent.
Je kunt ook te ver gaan he, nog ff en ik ga weer gewoon overal commentaar lopen maken op je tekeningen