Dat wachten heb ik meer moeite mee dan ik had verwacht. Ik ben bang dat ik even tussendoor ook een impulsaankoop moet doen om de gemoederen te sussen. #addicted
Hebben mensen er al een op staal? En zo ja, ook de stalen band op maat gemaakt? En was de band met split pennen of het pin en collar systeem?
Ik zie dat @merl hem ook op staal had. Ik ben benieuwd nadat ik vandaag nog een schakeltje uit de band van mn spb127 haalde.
Het is pin and collar.
Bij mij kwam ie op maat binnen. Inderdaad pin and collar.
Wat de bezel betreft…die is gewoon te gek.
Hier op Tropic Star van cheapestnatostraps
Komende maand maar veel plaatjes posten aub
Dat is duidelijk. Mijn spb127 heeft ook zo’n 3 piece band maar split pennen. Maar dat ligt dus niet aan dat het een 3 piece band is maar aan het model.
Ok, voor nu dan nog even een gloveshot en klaar voor vandaag.
Komende dagen krijg ik wat bandjes binnen, even kijken hoe die staan.
Ik nog een uncle seiko tropic afwachtend. Voor de 147, hopelijk iets minder lang dan de originele strap. De tropic die jij nu hebt zitten is ook heel mooi, wss hoger of in jouw na topic vermeld, maar welke is het?
Het is een Tropic Star van cheapestnatostraps, momenteel een koopje daar.
Bedankt voor de tip, heb er twee besteld, kan ik ook de grijze eens dragen en een voor een skx013.
Heb je betere plaatjes van de spb147?
️ Ja, meer lekkere foto’s graag.
Begin namelijk te twijfelen tussen de spb147 en de spb153 (groene captain willard).
Edit: ah, was weer eens te laat…
Pfff dat is me toch een cool ding. Welke prefereer je zelf?
Morgen ga ik overdag in de tuin met de camera, beloofd
Heb de grijze nog niet gedragen, houd die achter hé voor baby (wil de band echt niet beschadigen). Maar zal hem eens ik een nieuwe tropic heb wel eens een paar dagen dragen en zal dan meer kunnen zeggen.
Soms vind ik de 147 zeer flashy door het goud en op andere momenten niet. Vind hem beter binnenshuis dan in de felle zon, dan is de bruine plaat me iets te licht, terwijl binnen mooi cappuccino, chocoladebruin.
PS baby zit op zijn gemak, woensdagavond word ik ingeleid. Stress maar blij dat het nu bijna zover is!
Succes bij je bevalling en geniet van je kleine!