Proficiat!
Van harte!
Ik vind dit echt een van de mooiste reguliere Seiko duikers van dit moment. Echt schitterend. Afwerking op de foto’s wat ik gezien heb is ook van een nieuw hoog niveau voor Seiko. Kortom een regelrechte topper. Wat is de retail prijs in Nederland? 1200 euro?
Gefeliciteerd! Dat is nog eens een speciale NA!
1250, voor de SPB143 bedoel ik
Is de SPB143 al ergens te kopen in de EU?
Ja; bij de Seiko Boutique
Ik ben ook voor de bijl gegaan, mede met dank aan dit topic. Getwijfeld tussen zo’n beetje alle varianten en uiteindelijk de 149 besteld. Ik ben heel benieuwd.
1120(inc verzending) bij Watchdeal KG in Duitsland. Komen wel pas in augustus binnen.
Had stiekem verwacht dat ze een keer uitverkocht waren.
Nice! Waar heb je die besteld?
Misschien heeft FOMO in mijn onderbewustzijn wel een rol gespeeld bij de keuze voor de 149. Ik verwacht overigens ook dat ze wel zullen uitverkopen, ook al gaat het om een flinke oplage van 5.500 stuks.
Solojapan
Overigens begreep ik dat de Nederlandse dealers dit model ook gaan ontvangen.
Dat gevoel heb ik ook een beetje bij de blauwe! Ik twijfel nog steeds tussen zwart en blauw, zou ze graag even in het echt willen zien voor een beslissing te maken!
Zat vanmiddag even te kijken bij Watchdeal KG…en even het bestelformulier ingevuld en bij verzending naar Nederland geven ze € 60,- aan.
Nederland, duitsland, frankrijk, zijn ze bij alle “bekende” webshops al weg. Al maanden trouwens. Seiko boutique maakt nog wel een kansje, die kunnen vaak nog wel aan stock komen.
Seiko AD’s krijgen nog voorraad binnen. Die zullen vast niet allemaal bij voorbaat verkocht zijn. Van een vriend begreep ik dat Punte in Arnhem in elk geval een 149 binnen gaat krijgen die nog niet gereserveerd is.
Is hier ook iemand die deze al heeft maar hem even met kan leggen naast een skx007?
In deze video liggen ze niet naast elkaar, maar komt de SKX ook even aan bod ter vergelijking aan de pols. Vanaf ongeveer 22 minuten.
Ja weet ik, ik heb er een besteld
60 euro is voor verzekerde verzending. Ze hebben m eerder binnen, dus ik krijg m as dinsdag.