Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Besteld bij Clouzeau Parijs via de webshop, en 3-4 dagen later op de mat. Vlekkeloos process. Kost daar 1250 maar voor eerste aankoop krijg je 10% korting dus 1125 euro (en 10 euro verzendkosten). Op bericht 526 kan je mijn korte review lezen van het horloge.

1 like

afbeelding

Grote blij

40 likes

Betere foto’s graag!

3 likes

Daar is ie eindelijk! Ziet er mooi uit! Vooral de getallen op de bezel lijken toch iets minder geel dan ik had verwacht. Ziet er goed uit!

1 like

Gefeliciteerd met de langverwachte aanwinst!

1 like

@Drebin mooi horloge hoor. Deze kleurstelling zou wel mijn voorkeur genieten. Misschien een mooie zwart/geel combi Barton rubber erop…

1 like

Beste NA-tekst ooit! :wink:

1 like

Yeah. Zal vanmiddag even mijn best doen

1 like

Niet de beste foto’s, maar hij is lastig te fotograferen en het is gewoon te heet (en ik ben er gewoon niet best in).

Die dial is wel echt heerlijk. Hoewel ik de originele rubberen band echt top vind dragen en mooi vind ga ik hem toch veelal op tropic dragen omdat die de vintage achtige look compleet maakt.

Heerlijk horloge :tada:

27 likes

Zojuist gehoord dat ik mijn SPB149 kan ophalen! :slight_smile:

6 likes

Mooi mooi!

1 like

Hoe groot is je pols? Hij staat je erg goed! Band niet te lang zo te zien?

18/18,5.

De originele band is niet te groot eigenlijk mee. Flap wat lang maar niet storend. Overigens de foto’s waar je nu op reageerde is een tropic band van. zuludiver

1 like

Waar als ik vragen mag?

Nice! Hoop ik hem dan ook snel op kan halen, ga maandagmiddag met vakantie zal je net zien dat hij dan binnen is :joy:

Bij de Seiko boutique. Dit weekend ben ik er alleen niet :frowning:.

Hoe bevalt het horloge hier overigens? Iemand die het horloge te dik vind? 13+mm is toch wel aardig wat natuurlijk.

Ik begrijp jullie ongeduld maar al te goed. De mijne had ik eind vorige week verwacht, toen begin van deze week en nu lijkt het erop dat hij pas maandag komt… En ondertussen plaatsen die vermaledijde @septentrio en @Drebin hier steeds maar mooie plaatjes van hun aanwinsten. (Ga vooral door, heren, het verhoogt de voorpret)

2 likes

De SKX is 13.5mm dik, 13+mm is toch gewoon een hele gangbare maat? Ik heb een SBDC059, die is 13.8mm en draagt ook perfect.

Horloge oogt om 1 of andere reden erg dun op de pols. Voelt ook zo. Veel dunner gevoel dan een skx.

Dat zal met die kastlijnen te maken hebben, zo ervaar ik dat ook met de grotere SBDC059.