Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Ziet er goed uit! Es kijken of ze ook een ‘short’ versie hebben…

1 like

Nee.
De mijne komt trouwens morgen binnen :tada::tada:

1 like

Toch nog :laughing:

1 like

Ook gisteren verzonden? De mijne lijkt pas maandag door DHL bezorgd te gaan worden… :face_with_symbols_over_mouth:

Volgens mij is het de bruine die alleen in de boutique zou liggen.

Edit: de SPB145 is degene die alleen bij Seiko zelf in de winkel zou liggen.

Ik heb een spb149 (de limited) gereserveerd bij een “gewone” Seiko dealer. Binnen twee weken binnen heb ik begrepen.

2 likes

2 lange weken :slight_smile:

1 like

Ja, hoop wel dat voor die tijd mijn GS verkocht is… :sweat_smile: anders moet ik mijn eega voor de zoveelste keer uitleggen dat het echt de laatste keer is dat ik wat voorschiet. :joy:

3 likes

De bruine/gilt overal te bestellen.

De 145 niet. Althans, dat werd gezegd. Solojapan kon hem gewoon leveren…

1 like

De 145 is ook bruin toch? Vind ik overigens niet echt de meest aantrekkelijke. Ik ben nog steeds erg benieuwd hoe ze er in het echt uitzien en hoe ze dragen!

Neen.

143=grijs
145=blauw
147=bruin

149= blauw

En ik vind de 145 toch echt wel bruin hoor!

Edit: even een linkje erbij

2 likes

Seiko is back in town! Mooi spul. Niet zeuren over de prijzen, mensen. Ik weet wel gekkere voorbeelden te geven, met name van een zeker ander merk. Niet doen, Omanido, je zit nu te zeuren, man.

1 like

Ja je hebt gelijk. 147 en 145 zijn dezelfde. Ene op staal andere op rubber

Haha, ik ben heel vervelend, maar ze zijn ook niet hetzelfde. De kleur is wat anders en die op rubber heeft goudkleurige accenten (wijzers en indices) en de ander alles in staal.

Eventjes het brilletje op zetten Drebin!

1 like

:joy: niet eens gezien.
Goed opgelet :+1:t2:

1 like

25 likes

Schitterend! Nieuwe aanwinst? :heart_eyes:

1 like

Heb 'm sinds maandag, ja. Geweldig ding.

1 like

Ik denk zelfs de mooiste Seiko duiker van dit moment. Echt prachtig! Gewoon bij Seiko dealer kunnen kopen? Of speciaal moeten bestellen?