Kijk, dat zou top zijn! Eigenlijk vind ik de stalen band zelf echt helemaal top. Alleen die end links die gewoon te klein zijn, en dat overbodige extra klepje op de sluiting dat gewoon rammelt is echt zonde. Het liefst zou ik alleen die onderdelen vervangen .
Hello,
Thanks for the email.
In regards to your query, we would like to inform you that our design team has confirmed with us that bracelets specifically suited for the Seiko SPB14X line model watches will be launched sometime later this year. We ask that you check in with us from time to time for frequent updates.
Please let us know if further assistance is needed.
Best Regards,
Strapcode team, Sam
ik ga wel zo’n oysterband meepakken.
Misschien een idee om ze gezamenlijk in te kopen. Scheelt flink in verzendkosten, denk ik.
Zal tzt wel eens een balletje opgooien
Ik doe graag mee
En ik dus ook.
Dan ik ook
Ik heb daar ook wel interesse in
Ben benieuwd hoe ze eruit komen te zien!
Doe graag mee
Hier ook
Voor diegenen die interesse hebben in de SPB149j…ik zag dat ze er hier nog één op voorraad hebben (Dit was op zaterdag 19 sept. om 00:25 uur het geval).
https://m.kish.nl/nl/1695185/seiko-prospex-55th-anniversary-spb149j1-limited-edition/
En de eerste staat in het blauw!
Jij bent ook een ultraflipperaar he ?
Haha, ik ben nog een rookie man. Laat me lekker even vanalles proeven en ruiken daarna ga ik wel een keer settlen
Jammer dat je voor dit model op rubber bent gegaan. Met stalen band had ik m overgenomen.
Blijft een gave Seiko.
De liefde is al voorbij .
Ben het wel met je eens, maar ik vind de wijzerplaat van de 147 denk mooier dan de 143. Hopen op een mooie bracelet van de bekende merken
Vind ik toch jammer altijd. Ik wil liefst de originele bracelet als die er is.
Tis wel een bijzonder kleurte.
Kun je ook los kopen