Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Ik blijf het toch een mooi model vinden. SLA017 all day, every day… maar die is inmiddels toch wel ver in het land der premiums.

Zeker weten dat dacht ik ook. Schijnt dat bij warm weer de binnen kast temp oploopt en de verf laag los laat :thinking:

Dat zou dan wel grote fout van Seiko, als verf wijzerplaat loslaat bij warm weer…

Edit: die bruine plaat is anders dan die blauwe. Dus of daar het probleem voorkomt is maar de vraag.

1 like

Heb je daar enig bewijs voor?

3 likes

Maak even weer een foto dan zie je bepaalde stofdeeltjes onder het glas als je vorige foto :thinking:

Ja

Zou je zo vriendelijk willen zijn dat dan te delen? Want ik vind het zonder bewijs al snel een beetje een broodje aap verhaal.

3 likes

Tuurlijk morgen laat ik het even testen bij akzo nobel :+1: op gradatie waar ik werk.

Bruin heeft een ander warmte coefficient :pinching_hand: bij heet weer.

:wave:Dag garantie…
Ik zou eerst verhaal van Seiko horen, en dan een derden laten testen.

Vind het tot nu toe verwarrend, gebakken witte stofjes en loslatende bruine verf.

2 likes

Kijk dan hoe korrelige de wijzerplaat is na een maand bakken in de zon :smirk:

Seiko heeft misshien voor deze badge de verhouding verf abstract niet goed gemengd.

1 like

Ik zou het nog 3x herhalen :slight_smile:

4 likes

Wat is een

?

1 like

Nooit pokémon gekeken?

3 likes

Nee. Na Dragonball Z ben ik afgehaakt.

3 likes

Had laatst nog een linkje gedeelte van eentje die een prima deal was :+1:

1 like

De bad batch badge…

2 likes

Dat ik dit niet eerder heb bedacht :star_struck:

2 likes

Normaal gesproken denk ik bij jouw posts dat je redelijke smaak hebt en dan post je dit om toch even het tegendeel te bewijzen! :wink:

2 likes

Haha het is afgrijselijk zo :joy:

4 likes