Ik blijf het toch een mooi model vinden. SLA017 all day, every day… maar die is inmiddels toch wel ver in het land der premiums.
Zeker weten dat dacht ik ook. Schijnt dat bij warm weer de binnen kast temp oploopt en de verf laag los laat
Dat zou dan wel grote fout van Seiko, als verf wijzerplaat loslaat bij warm weer…
Edit: die bruine plaat is anders dan die blauwe. Dus of daar het probleem voorkomt is maar de vraag.
Heb je daar enig bewijs voor?
Maak even weer een foto dan zie je bepaalde stofdeeltjes onder het glas als je vorige foto
Ja
Zou je zo vriendelijk willen zijn dat dan te delen? Want ik vind het zonder bewijs al snel een beetje een broodje aap verhaal.
Tuurlijk morgen laat ik het even testen bij akzo nobel op gradatie waar ik werk.
Bruin heeft een ander warmte coefficient bij heet weer.
Dag garantie…
Ik zou eerst verhaal van Seiko horen, en dan een derden laten testen.
Vind het tot nu toe verwarrend, gebakken witte stofjes en loslatende bruine verf.
Kijk dan hoe korrelige de wijzerplaat is na een maand bakken in de zon
Seiko heeft misshien voor deze badge de verhouding verf abstract niet goed gemengd.
Ik zou het nog 3x herhalen
Wat is een
?
Nooit pokémon gekeken?
Nee. Na Dragonball Z ben ik afgehaakt.
Had laatst nog een linkje gedeelte van eentje die een prima deal was
De bad batch badge…
Normaal gesproken denk ik bij jouw posts dat je redelijke smaak hebt en dan post je dit om toch even het tegendeel te bewijzen!
Haha het is afgrijselijk zo