Ik dacht even dat je van je geloof was gevallen.
Er is vast iemand die het mooi vindt. Die woont vermoedelijk in dit huis.
Ik dacht even dat je van je geloof was gevallen.
Er is vast iemand die het mooi vindt. Die woont vermoedelijk in dit huis.
Schijnt, de zon schijnt…
Eerst bewijs dan mag je speculeren…
https://www.woorden.org/woord/speculeren
1) dingen bedenken die misschien waar zijn of misschien gebeuren
Zijn we het daar toch over eens
Écht mooi.
Deftig vooral.
Welke maat band gaat er nou op? Op de Seiko website staat 18mm maar sommige reviews spreken over 20. Of verschilt dat nog per uitvoering?
Dat leek mij er ook beter bij passen. Thnx.
En weer een update, ik heb hem weer terug! Gerepareerd en al.
De SPB149J1 is dus via de juwelier terug gegaan naar Seiko Nederland. Daar waren ze echter van mening dat het niet aan het saffierglas lag maar aan mijn gebruik…
Daar was de juwelier het echter niet mee eens dus ze hebben op hun kosten het saffierglas laten vervangen door Seiko!
Hulde voor Juwelier Zwinkels daarvoor! Het had niet gehoeven maar ze hebben wel echt hun best voor me gedaan, wat ik zeer waardeer!
Goed opgelost zo…
Hoi oom Don
Na een maand zon, zee en bier
En wat moeten we precies zien?
That’s the question game on the dial Seiko?
Maak je punt nou gewoon eens duidelijk, dat gezever hele tijd overal maakt je een beetje vreemd doen overkomen.
Love gezever maak effe een makro shot van die van jou 147 oom Drebin
Had je ook een “before” macro? Want alleen deze foto hebben we weinig aan. Misschien dat het hierboven staat maar tussen al die nutteloze berichten kan ik hem niet terug vinden…
Thanks. Vind het nog steeds lastig beoordelen omdat de before een stuk minder is ingezoomd (secondewijzer heeft ook grain op de after). Ook zie je geen sunburst die je wel bij de after ziet.
Goed om te horen zeg! En mooi dat de juwelier even heeft doorgezet! Wel jammer dat Seiko er in eerste instantie vanaf probeerde te komen.
Nu wel zorgen dat je niet over een week nog een kras drop hebt zitten hè, want ik weet niet of ze het dan nog eens voor je doen
Be dankt voor de update!