Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Exact.

Onzinnige posts.

Weer een lid op de negeerlijst :+1:t2:

4 likes

Het kan gewoon zijn dat hij een slecht exemplaar heeft he. Maar in plaats van hier zinloos 10 keer te herhalen kon hij ook terug naar de dealer/ winkel net als Lex gedaan heeft

:+1:

4 likes

Kritisch zijn is goed hoor, zeker als je 1000 euro neerlegt voor een horloge. Als er iets niet deugt aan een modellijn is dit een goede plek om dat te delen. Maar maak je punt alsjeblieft.
Het gaat over verf wat los laat door de hitte en dan krijg je witte puntjes ofzo?

Arceer de puntjes op de foto die er niet horen te zitten of goede voor en na macro’s.

Ik ben volgens mij niet de enige die nog in het duister tast over wat je precies bedoelt.

Thnx! Ik ga er voor het gemak even vanuit dat de saffier glaasjes in mijn SPB149 net zo krasvast zouden moeten zijn als het saffier in mijn SARB035 waar na een jaar of 4 nog steeds geen krasje op zit :wink: Komt helemaal goed!

1 like

Nou nou je bent wel hard zeg :roll_eyes: ben pas een newbee op HF. Is gewoon iets wat mij opviel van de 147. Fijn weekend oom Drebin :kissing_heart:

1 like

Hahha die tweede foto is net schuurpapier korrel fucking 60! Maar ga klagen bij je aankooppunt dan, krijg je misschien een nieuwe.

1 like

Is ook net schuurpapier :thinking: met witte stipjes :upside_down_face:

1 like

Waarom ga je niet even terug naar waar je hem hebt gekocht?

Zou ik niet doen, vind het wel mooi zo.

Ik zie het nog steeds niet goed hoor, was het origineel niet matzwart dan? Na een maand zon zou hij niet mogen verkleuren in ieder geval. Wel mooi effect maar is gewoon een fabrieksfout dus gewoon een garantiegeval. Maar dat lijkt me een open deur…

Seiko is leuk maar ze lijken de verkeerde kant op te gaan? Hogere prijzen en mindere kwaliteit…jammer zeg, ik ben afgehaakt in ieder geval…#ikdoenietmeermeemethetkopenvanseikohorloges

Dat is veel te kort door de bocht. Er is nog geen flinter bewijs geleverd, behalve een paar onvergelijkbare foto’s. Oh, en de poster zou de verf op zijn werk laten testen. Ook nog niets van gehoord.

I call BS

1 like

Dat denk ik niet.

2 likes

Als de verf op de dial toch ruk is ben ik wel geïnteresseerd in het 6r35 uurwerk.:upside_down_face:

1 like

I second that :arrow_up:

1 like

Ik ben ook nog niet echt overtuigd :smile:

Vanmiddag de spb145 besteld, ben benieuwd.

4 likes

Heel cool! Ik wist zeker de blauwe aan te schaffen, maar toen ik ze alle 4 zag, begon ik heel even te twijfelen tussen de blauwe en de spb145. Leuk!

1 like

Ze hebben ook een bruine Snowflake versie.

2 likes

Welke ref is dat?

Ik heb de 147 op zicht laten komen. Eind oktober verwacht.