Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Mooie verschillende hoeken hoor!

1 like

Ja, gelukkig is het ook geen X, maar een P en een S :grimacing::upside_down_face:
Maar wel jammer dat het op elke duiker staat zelfs op de GS waardige LX lijn.

2 likes

I know :wink:
Prospex oftewel Professional Specification.
Stoer toch?

Maar waar staat de x in Prospex voor?

Pro Specs
Pro Spex
Prospex

3 likes

X

Mand!

3 likes

Bij mijn seiko verdeler om de hoek :+1:

Vandaag is de blauwe band aan de beurt.

14 likes

Ik doe ook even mee met deze staalblauwe!
Ik heb vroeger veel nato’s gedragen op mijn skx’en, maar ik vind’t wat lomp geworden na jaren leren straps. Dan toch maar eens een tudor style nato bestellen ervoor. Maar het staat niet mis alleszins :blush:

Iemand nog een goeie tip voor een canvas of goeie rubber strap of iets dergelijks? De oem rubber is wat lang en valt net te groot of te klein helaas. Misschien in de zomer dat het net goed zal zitten :thinking:

7 likes

Tropic rubber staat echt geweldig op deze, ik bestel vaak bij WatchGecko. Canvas zou ik bij barton eens kijken maar tropic is echt een winnaar voor mij :slight_smile:

1 like

Deze waffle heb ik overgenomen van @Herman-Jr. Die past echt perfect :white_check_mark: misschien dat hij wil delen waar deze te bestellen zijn, als je dat wat vindt?

3 likes

Een tropic is wel een idee! Behalve de schitterende Oris oem heb ik nog nooit 1 gehad, hopelijk kunnen ze er tegen opboxen :wink:

Barton heb ik ooit een canvas van besteld, mocht ik nog 30 euro erbij aftikken voor de douane. Viel tegen! Maar mooie straps inderdaad, misschien moet ik het nog maar eens proberen :thinking:

@chronobart alle tips zijn welkom! Staat ook niet mis :+1:

1 like

Barton kan je ook bestellen op amazon! DE of UK zodat je niks bijbetaalt :grin:

1 like

Dat is pas een gouden tip! Bedankt :facepunch::smiley:

1 like

Zelfs Amazon.nl tegenwoordig :wink:

2 likes

Nog beter!

Originele nieuwe Tropic

8 likes

Soms op Stahl, meestal op tropic :ok_hand:t2:

16 likes

Die is erg fraai! Gaan de Seiko fatbars daar goed doorheen?

Nee te dik
Smallere springbars

Deze Tropic is antriciet grijs
Kost een paar centen (Euro 85) maar dan heb je ook wel wat

10 likes